Obserwatorzy

piątek, 15 grudnia 2017

Ozdoby na choinkę

              Bardzo ładnie wyglądają choinki ustrojone w szydełkowe ozdoby, sama też posiadam 
              kilka takich ozdób , ale ciągle mi w tajemniczy sposób znikają z choinki ! Skrzaciki ? 
             Jak do tej pory jeszcze się nie dowiedziałam jak znikają .... ale nie ma co marudzić , 
             w ten sposób trzeba ciągle robić nowe  i nie ma czasu na nudę .
             Ostatnio powstały u mnie dla Was śnieżynki i Aniołki , szydełko po prostu przyrosło 
             mi do ręki  ! A i oczy troszkę ucierpiały , bo robiłam " gdzie popadnie ", a nie zawsze 
             światło było dobre .... ale dzięki temu nie myślałam i nie denerwowałam się !

                                                                           Śnieżynki 








                                                                                    Aniołki 






                              A takie scrapki dostałam od Danusi . Tak mnie rozpieszcza - dziękuję  :)



                                                           Dziewczyny !!!


                    Jest akcja dla chorej Marleny , proszę Was w swoimi i jej imieniu  o jakiś drobiazg,
                    słodycze czy kartkę z życzeniami zdrowia . Sami z mężem doświadczyliśmy takiej
                    życzliwości od Was i wtedy jest człowiekowi lżej na duszy , że nie jest sam  !
                    Tą akcją kieruje Daria i to u niej możecie znaleźć szczegóły . Nie przechodźmy       
                    obok potrzebujących  obojętnie , Marlena to jeszcze nastolatka , na jej miejscu 
                    mogła by  być też i córka , którejś z nas .... życie jest nie przewidywalne !!
                                   Dziewczyny łączmy się i sprawmy tej nastolatce radosne święta :)
           

32 komentarze:

  1. Prześliczne dekoracje przygotowałaś:) Oj tak, taka choineczka ślicznie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje ozdoby jak zwykle przecudnej urody :) Nie dziwię się , ze znikają z choinki, jak mówią"szefc bez butów chodzi".

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko, przepiękne szydełkowe ozdoby wyczarowałaś.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj tak! Ja również koronkową choinką jestem zauroczona.
    A w tym roku będzie jeszcze piękniejsza, bo przyleciały do mnie cudowne aniołki:)
    Piękne gwiazdki Beatko!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakochałąm się w tych aniołkach z dodatkiem włóczki (?)
    są cudne!
    Gwiazdki też, wiem z doświadczenia że takie ozdoby na choince prezentują się najpiękniej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie własnoręczne dekoracje!!!
    Wesołych Świąt :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne śnieżynki i anielinki:) Nie dziwię się, że znikają z choinki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne gwiazdki i śnieżynki.
    Moja siostra w zeszłym roku zrobiła mnóstwo gwiazdek ze złotawej nitki;
    bardzo urocze :

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są Twoje szydełkowe cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniołki są cudne, a gwiazdki są śliczne, chyba mam gdzieś podobny wzór, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowności, sama nie wiem na czym oko zawiesić. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne są te śnieżynki!!Tylko mogę sobie wyobrazić jak może wyglądać przepięknie w nich choinka!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze są Twoje szydełkowe wytwory!
    Super scrapkowy prezent otrzymałaś, może szykować karteczki. A teraz lecę do Darii:))
    Cmok, cmok:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatko! Prześliczne są te Twoje gwiazdeczki,I Jeszcze piękniejsze Aniołeczki, Scrapki Przepiękne dostałaś - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. Śnieżynki i aniołki wyglądają bosko :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne śnieżynki. Ładnie usztywnione.
    A te aniołki, to cała armia :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. ozdoby są dopieszczone nawet w krochmaleniu,brawo!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nic, tylko podziwiać te cudowności!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Beatko, ozdóbki śliczne. A wiesz, że ja też odstresowuję się przy szydełku i hafcie matematycznym.
    Buziaczki i dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. O tak, nie ma to jak głowę zając rękami:-) Piękne śnieżynki i oczywiście aniołki. Ja swoje wczoraj kupiłam, ale nie są takie dopieszczone jak Twoje. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne ozdoby, nie dziwię się, że niewidoczne skrzaciki działają. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Całkiem pokaźna gromadka aniołków:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Beatko masz wielkie serce, fajnie ze zachęcasz do pomocy innym, moja karteczka juz poleciała do Marleny a szydełkowe ozdóbki mega!!! Podrzucasz sxor na te urocze gwiazdki??? Aniołki robisz s hurtowych ilościach, juz nie moge sie doczekac jak moje zawisną na choince :):):) sciskam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzór z przyjemnością wyślę . Jak tu nie pomagać ? Jak sama tyle dowodów dobroci otrzymałam :)

      Usuń
  24. Świąteczny czas sprawia,że łatwiej nam pochylać się nad innymi...
    Beatko robisz fantastyczne ozdoby,gwiazdki piękne,ale dzisiaj zachwycam się Aniołkami,dodany kolor na brzegi dodał im specjalnego uroku😊
    Serdeczności ślę 😊😘

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne ozdoby 😊 bardzo mi się podobają śnieżynki i aniołki 😊na pewno pięknie się będą prezentowały na choince 😊pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Your blog was absolutely fantastic!
    Great deal of great information & this can be useful some or maybe the other way.
    Keep updating your blog,anticipating to get more detailed contents.
    หนังตลก

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)