Obserwatorzy

piątek, 25 października 2019

Maryjka na kartki

                          W tym roku jak nigdy mam już w październiku zrobione kartki na święta !!
                        Można powiedzieć ... cud , bo zawsze jak opamiętałam się w grudniu , że nie 
                                   mam kartek do wysłania  , to było za późno na ich tworzenie :)
                         A to wszystko dzięki spotkaniom rękodzielniczym , które prowadzę .
                         Trzeba było paniom pokazać prototyp kartki świątecznej , pomyślałam ,
                         że ten wzór z Maryjką jest bardzo wdzięczny i zabrałam się za haftowanie ! 
                         Gotowe kartki zostały zaprezentowane i bardzo przypadły paniom do gustu , 
                                  więc materiały zostały zakupione i w listopadzie  całą parą 
                                                        pójdzie produkcja seryjna kartek :) 

                                                         A tak wyglądają moje kartki  *
















                                          Pocztówki są jak zawsze do zaprezentowania - dziękuję 

                                                                           OD AGNIESZKI 


                                                                       OD DARII 



40 komentarzy:

  1. Podziwiam Cie za te kartki, sa takie pracochłonne. Ja odpuscilam sobie ich robienie wolę podziwiać u innych.😋 zresztą mam tak mało miejsca że zupełnie nie wiem gdzie bym mogła je trzymać. A motyw haftu bardzo piękny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudnie tą Maryje wyhaftowałąś :) brawo, brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko to Ci szybciorek z Ciebie .
    Widzę że Twoje zajęcia przynoszą wspaniałe efekty .
    Przyjemne z pożytecznym 😊.
    Pozdrawiam serdecznie😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne karteczki Beatko. Korzystając z okazji, chciałabym Ci jeszcze raz podziękować za cudownego łapacza snów, który właśnie dziś do mnie dotarł. Sprawiłaś mi ogromną radość. dziękuję też za karteczkę i ciepłe słowa. 💕 😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne karteczki. Ciesze sie ze pocztowka dotala;-) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne karteczki, ten wzorek jest bardo wdzięczny.
    Pozdrawiam serdecznie )

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne karteczki! Mam ten wzorek, również w wersji mini, ale ceny poczty skutecznie zniechęciły mnie do przygotowania kartek świątecznych, wolę równowartość przekazać na jakiś cel charytatywny.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki , ucieszą każdego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne karteczki. Maryjka taka subtelna, delikatna. Ucieszą każdego:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe Maryjki, śliczne karteczki Beatko.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wyglądają karteczki z Maryją. Widzę haftowy hurt.Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod dużym wrażeniem tych kartek . Są przepiękne. Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne i oryginalne karteczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny pomysł na kartki bożonarodzeniowe. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Krásne karty, krásne výšivky. Kde prosím kupuješ tie pasparty okolo výšivky?
    Peknú nedeľu,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny motyw, kartki rewelacyjne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny hafcik i super kartki. Podziwiam zawsze takie małe hafciki. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kartki, klasyczna elegancja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyglądają!!! Mały motyw xxx, może bym dała radę. Pozdrawiam Beatko:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczne karteczki. Bardzo pracochłonne i dopieszczone :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne hafty .... Czekam na kolejne karteczki Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wzór piękny, dobrą nowinę ludziom poniesie. Świetnie, ze znalazłaś swoje miejsce i swoim talentem z innymi się dzielisz.Buziaki Beatko serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  23. ale się ucieszą adresaci tych śliczności

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne, proste i eleganckie :) również chętnie sięgam po ten wzór i bawię się kolorami. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocze są te Twoje kartki. Może i ja się zmobikizuję, aby zrobić jakieś kartki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. W prostocie tkwi siła, choć wiem, ze ten hafcik też wymagał czasu i cierpliwości. Wyszły Ci piękne kartki!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  27. Tulipanki dostałam są cudowne, rózne szyte miałam w ręce, ale Twoje są wykonane perfekcyjnie. Dziękuję pięknie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne kartki :) Piękne pocztówki Beatko dostałaś. Nasze do Ciebie wyruszyły niedawno :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne kartki świąteczne, motyw Maryjki wygląda ślicznie:)
    Lubię takie małe hafciki .
    Pozdrawiam Beatko ciepło 😘

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne kartki, piękny haft.:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne hafciki - wspaniale się prezentują na karteczkach!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Super karteczki, jeszcze nigdy tego wzoru nie popełniłam :) ale rzeczywiście jest bardzo wdzięczny.

    OdpowiedzUsuń
  33. Beatko karteczki są cudne.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)