Obserwatorzy

niedziela, 20 października 2019

Beżowy łapacz :)

                       
                                         Z szydełka zszedł beżowy łapacz snów ! A dla kogo  ???
                               Jedna z Was niech wyczekuje listonosza .... więcej nic nie zdradzę ,
                               no może oprócz tego , że ta osoba zawsze zachwycała się łapaczami . 
                                Wzór jak sądzę jest dekoracyjny , a kolor pasuje do wszystkiego ,
                                  a i ozdób nie dawałam dużo , obdarowana osoba zawsze może 
                                       coś upiększyć po swojemu czy coś dodać, prawda ? 
                                    Taki łapacz snów ładnie wygląda w oknie , ale i na ścianie 
                                            czy drzwiach wejściowych prezentuje się super >









                                                     Dziękuję za powiększenie kolekcji kartek 


                                                                    OD MAŁGORZATY 



                                                                        OD EDYTY 
 

                        Reszta pocztówek czeka na obfotografowanie , tak , tak ....jest ich więcej !!

23 komentarze:

  1. Łapacz snów cudny. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny łapacz snów :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Iestem nim oczarowana. Jest prześliczny. 😊 ♥️

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, jaki śliczny! Ja na szydełku niestety nie umiem, proszę zdradź mi, czy zaczynasz od środeczka? Czy najpierw do koła dopasowujesz i przymocowujesz włóczkę? Ja zakupiłam na targach staroci piękne serwetki i mam zamiar właśnie wyłożyć środek obręczy takimi serwetkami, niestety jeszcze nie do końca wiem jak to równo i estetycznie przymocować. Może w końcu do tego dojdę :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny łapacz! No i przypomniał mi, że muszę swój znaleźć, bo po przeprowadzce to jeszcze wszystkiego nierozpakowałam;-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny! Taki łapacz snów tworzy niepowtarzalny klimat w domu. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały łapacz snów, wielkim szczęśliwcem jest obdarowana osoba. Pozdrawiam Beatko.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam łapacze snów. Dziękuję Tobie za zgłoszenie się do mojej zabawy "Podaj dalej". Proszę o dane do wysyłki i kontakt . Mój adres : machala@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko, ktoś bardzo się ucieszy z tego łapacza.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tak za jednym zamachem skomentuję poprzednie posty.
    Co to jest remont kuchni, to doskonałe wiem, bo właśnie przebywam w totalnym bałaganie. Bukiet tulipanów wyszyłaś śliczny, wybrałaś piękny wzór.
    Szyte kwiatulki jak zawsze urocze.
    Frywolitkowych prezentów zazdroszczę.
    Łapacz snów świadczy , że masz wiele artystycznych, przez duże A, talentów .

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny i delikatny ,będzie piękną ozdobą:)
    Też kiedyś robiłam łapacz snów.
    Dziękuję bardzo za odwiedziny na moim blogu, Twój już obserwuję 😊
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały łapacz uszydełkowałaś! Taki łapacz to świetna dekoracja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie łapacze to dzieła sztuki. Widziałam kiedyś wystawę łąpaczy.
    Urocze.

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatko prześliczne łapacz i masz rację pięknie ozdobi nie tylko okno.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny podziwiam wszystko co szydełkowe :). Tworzysz niesamowite prace.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)