Obserwatorzy

poniedziałek, 25 lutego 2019

Szydełkiem wyczarowane

                               A co takiego tym szydełkiem wyczarowałam ? A no serwetkę z ładnym ,
                                     gęstym wzorem , w sam raz do położenia na komodę lub do ozdoby 
                                           do koszyczka Wielkanocnego , wszak święta za pasem .
                                 Ale nie dla siebie , a dla Beaty omotałam ten motek nici  szydełkiem :)
                                     dodatkowo , że idzie wiosna to powstał też szydełkowy motyl . 
                                   A to wszystko zrobiłam jako niespodziankę w zabawie "podaj dalej ".
                                 Pewnie się powtórzę , ale lubię tę zabawę , sprawia mi ogromną radość 
                                       tworzyć rękodzieło z myślą , że ono będzie docenione !
                                      Bo kto inny tak doceni rękodzieło jak nie inny rękodzielnik !!

                                                                                   SERWETA









                                                                          WIOSENNY MOTYL
 


                                                           CAŁOŚĆ NIESPODZANKI 
 

                                                                             DODATKI 


                              



                                          Mam kolejne dwie osoby dla , których będę szykować paczuszki .
                                                   I bardzo dobrze , zajmę czymś głowę i ręce :)






41 komentarzy:

  1. Dla mnie to są istne dzieła sztuki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna serweta!!! Świetne "podaj dalej" przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna ta serwetka i ten cieniowany motylek uroczy .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ażurki wyszydełkowałaś:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci wyszły te szydełkowe prace:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna serweta i cały upominek! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny wzór wybrałaś:) śliczna serwetka i motylek

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna serwetka, a motylek - cacko.
    Dobrze Beatko, że próbujesz się zająć tym, co sprawia Ci przyjemność.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny upominek zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna serwetka i motylek już taki wiosenny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniała serweta i motylek!
    Obdarowana z pewnością zadowolona :-)
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  12. Beatko, prawdziwe cudeńka przygotowałaś.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne szydełkowane praca. 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatko serwetka wyszła pięknie, ale motyl jest wprost cudowny!! Śliczny cieniowany róż! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tym się zgadzam, rękodzielnik rękodzielnika doceni 😉 Serwetka wspaniała! Kocham szydełkowe koronki, są takie piękne. Motylek także przeuroczy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna serwetka i motylek. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna serweta a motylek cudeńko:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Serwetka przepiękna i ten motylek!

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo elegancka i śliczna serwetka

    OdpowiedzUsuń
  20. Serwetka jest sliczna i na pewno ucieszy Obdarowaną. Motylek uroczo wiosenny. Piękny prezent 🌞

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prezenty :) Moje "podaj dalej" jeszcze się przygotowuje... :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczna serweta i zachwycający motylek! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniała serweta, super upominki przygotowałaś Beatko.:) Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Serwetka jest wyjątkowa a i cała niespodzianka robi wrażenie. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe te Twoje dziergadełka, zdolna jesteś babeczka :) ja też przygotowuję podaj dalej dla Gosi i Eli :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Serwetkę zrobiłaś piękną!!!!!!!!!!
    Motylek też mnie zachwyca!
    Przesyłam same serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne prace,piękna serwetka,piękny prezent.Beatko zerknij na pocztę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny wzór + extra wykonanie - to przepis na tą serwetkę, która wyszła Ci pięknie!! A motylek niech już przyniesie tę upragnioną wiosnę Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie tym szydełkiem machasz. Cudny wzór i piękne wykonanie. Serdeczne pozdrowienia i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniałe szydełkowe prace! Motylek zapowiada słoneczną wiosnę, oby ta zapowiedź się spełniła. Serdeczności zostawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też podziwiam serwetkę, piękny wzór. I przysiadł na niej uroczy motylek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. Podziwiam umiejętność robienia chust, ale gdy zobaczyłam motyla, mowę mi odjęło z zachwytu. Motyle to moi ulubieńcy po kotach :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczności :) Taką serwetkę chyba nawet robiłam kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Beatko swietna robota !!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękny prezent, jestem szczęśliwa że trafił własnie do mnie. Dziękuję, dziękuję, dziękuję Beatko, moja imienniczko :-) Dopiero wczoraj udało mi się go obfocić i już niedługo pochwalę się nim na moim blogu i będę kontynuowała zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)