Obserwatorzy

piątek, 1 marca 2019

Matka Boska Ostrobramska

                                   Zestaw do haftu czyli wzór , mulinę i kanwę dostałam w tamtym roku 
                                                     na Imieniny od blogowej koleżanki Marzenki 
                                           Marzenka wiedziałaś co mi kupić - dziękuję jeszcze raz.
                                  I tak haft od wiosny przeleżał sobie do jesieni , choć kusił mnie nie raz !
                                  Po skończeniu innych prac ochoczo wzięłam się za haftowanie , ale 
                                       okazało się , że kanwa jest tak malutka , że nie widzę co szyję .
                                  Dodatkowo szybko męczyły mi się oczy , pomyślałam pora odwiedzić 
                                     okulistę . Jak pomyślałam tak zrobiłam , mogę więc śmiało napisać ,
                                                    że dzięki temu haftowi mam nowe okulary :) 
                                    Haft mnie zachwycił , warto było siedzieć nad nim tyle godzin !!
                                   Skończyłam go w grudniu , ale teraz doczekał się oprawy ,
                                      było mi bardzo miło słuchać pochwał od szklarza , który 
                                   oprawiał mi obraz , nawet małżonkę zawołał , aby jej pokazać 
                                                      "ten piękny obraz " jak się sam wyraził .
                                                                    Puchłam z dumy :))







                                   



       A tak przebiegał proces twórczy haftu 






                                         Haft był wymagający , ale na ścianie wygląda zjawiskowo ! 

40 komentarzy:

  1. Cudowny obraz Beatko, podziwiam misterność z jaką wykonany jest haft. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny obraz, aż się wzruszyłam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca, podziwiam wytrwałość i precyzję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczny haft :) mam Twoją pracę w domu i wiem, ze na żywo jest jeszcze łądniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam, wyhaftowałaś piękny obraz:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko przepraszam za okulary 😁.
    Ale haft cudowny.
    Matka Boża niech Was strzeże.
    A co do prośby mówisz masz.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko chylę nisko czoła!! Przepięknie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zjawiskowy to mało powiedziane! Niesamowity i taki pracochłonny... Podziwiam Cię Beatko, ja nie mam cierpliwości do tak potężnych haftów. Ściskam mocno! 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz talent,obraz przesliczny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny! Jestem pod wrażeniem Beatko.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny, jak oryginał.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beatko, haft jest naprawdę przepiękny.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę piękny Obraz! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Obraz jest przepiękny, a rama jeszcze dodaje mu uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyhaftowałaś ten obraz, masz zdolne paluszki :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zachwycający obraz! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę ogrom pracy ale efekt wspaniały. Piękny obraz. Gratuluję umiejętności. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny!!!
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Rzeczywiscie robi wrazenie..Twoj haft taki misterny, kolory obrazu szlachetne...gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana
    Jesteś zdolna i bardzo misterna w pracy:)
    Należą Ci się brawa, bo obraz piękny:)
    Miło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. włożyłaś w ten haft wiele pracy i seca,śliczny

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny, jakby żywcem wyjęty z inwokacji "Pana Tadeusza". Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny. Aż trudno uwierzyć że wyszywany a nie malowany. Tak równiutko Ci wyszedł. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie przepiękny obraz, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzeczywiście, obraz jest zjawiskowy! Mozolna to praca ale na prawdę warto było tak się trudzić:)
    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Haft bardzo piękny i pracochłonny ale efekt jest wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, przepiękny obraz Beatko, jaki duży Ci wyszedł? Może masz ochotę wymyślić coś do mojego wyzwania ;) Zapraszam. http://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/03/nad-brzegiem-wisy.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowny obraz, Beatko. Cięźko się robi te maleńkie krzyżyki, ale dzięki nim efekt jest niesamowity. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny obraz,warto było, robi wrażenie .
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  30. Aż się wzruszyłam... Podziwiam, podziwiam, podziwiam.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały haft i gotowy obraz robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Pięknie wyszedł, w ramie wygląda zjawiskowo:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)