Obserwatorzy

piątek, 8 marca 2019

Karteczkowy hurt *

                             Rozłożyłam papierki , nożyczki , klej i zabrałam się do robienia kartek.
                              Bo tu ciągle wypadają kogoś Imieniny czy Urodziny , a kartek brak,
                          można w ostateczności kupić , ale to nie to samo co ręcznie robiona kartka !
                                       Jak się rozkręciłam to narobiłam kartek , że oho ho,
                                                       jednym słowem - zaszalałam :)

















                                               A takie pocztówki do mnie przyleciały - dziękuję :)
    
                                                                                OD ELIZY 


                                                                                OD BASI 
 

                                                                                OD JUSTYNY
 

                                    A ja żyję dniem dzisiejszym , nie planuję niczego , nie spieszę się nigdzie !
                                         Celebruje życie , bo ono jest bardzo kruche i nie warto się o wszystko 
                                                        zabijać , bo i tak niczego z sobą nie zabierzemy ....

                                                                             Z OKAZJI DNIA KOBIET  

                                                   Przyjmij życzenia Babo Kochana 
                                  od drugiej Baby z samego rana,
                                                   niech Twój dzień cały będzie radosny
                                  trzymaj się Babo , aby do wiosny!


28 komentarzy:

  1. Beaciu ale hurcik zrobiłąs :) wspaniałe prace :) Tobie równiez babskie życzenia - wszystkiego dobrego kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe karteczki! Radosne, kolorowe! Pozdrawiam Beatko!

    OdpowiedzUsuń
  3. cudne te karteczki, Tobie tez dziś życzę wszystkiego naj...

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne karteczki :D Fantastyczne! Super wierszyk na końcu. Nawzajem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko cudowny hurcik.
    Piękne kartki.
    A Tobie i Twoim kobietom też życzę Wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet 💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki, jak zawsze są przepiękne. Jestem bardzo ciekawa odsłony komunijne. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet kochana. ♥️ 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Ile kartek! Śliczny hurt :-)
    Tobie również wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wysyp karteczek.Wszystkiego dobrego.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaszalałaś! Piękny hurcik :) Też uważam, że kartka ręcznie robiona to miły upominek. I masz rację, trzeba cieszyć się chwilą. Miłego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko kochana wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet, Twoich urodzin i imienin😊mnostwa uśmiechu, ciepła i pogody ducha oraz dużo zdrówka 😁buziaki i usciski serdeczne😘.
    Ps. Paczuszka dla Was z okazji Dnia Kobiet dotrze z małym opóźnieniem, bo moje godziny pracy pokryly sie z urzedowaniem mojej poczty, takmojec swietujcie Dziewczyny do środy bo za pewne wtedy dotrze☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Najserdeczniejsze życzenia Beatko! Kartki śliczne!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  12. Najserdeczniejsze życzenia również dla Ciebie i Twoich dziewczyn ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Zrobiłaś faktyczmie hurt,ale jaki piękny delikatne i masz rację zrobione mają w sobie to coś,co zachwyca.
    Wszystkiego dobrego Beatko dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne kartki.:) Masz niezwykły talent.
    Na każdy dzień życzę Ci wszystkiego dobrego, nie tylko z okazji DK.
    Moc uścisków!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Beatko, przepiękny hurcik karteczkowy.
    Wszystkiego najlepszego z okazji podwójnego święta, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny hurcik! Wszystkiego najlepszego Beatko!

    OdpowiedzUsuń
  17. Beatko, wspaniały wysyp karteczek u Ciebie. Wszystkie są urocze i bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  18. O faktycznie karteczkowy hurt:) Ładne kartki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem pod wrażeniem tego hurtu. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne karteczki. Ja bardzo lubię takie cudeńka choć nigdy nie stworzylam nic takiego. Może kiedyś spróbuję. Mam nadzieję, że to nie jest zbyt trudne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna kolekcja kartek jestem nimi zauroczona Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Swieta prawda! A hurciki to ja bardzo lubie i sobie cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No hurtowo i to jak :) piękna jest ta pocztówka od Elizy, cudne ujęcie z tęczą.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)