Obserwatorzy

środa, 16 sierpnia 2017

" Lato " Alfonsa Muchy

                      Podoba mi się ten obraz , dlatego postanowiłam go wyhaftować na zabawę 
                                         " Podaj dalej " dla Marzenki z bloga Świat Cieni  .
                   Wzór jest opracowany na podstawie obrazu  "Lato " z cyklu " Cztery Pory
                                   Roku ",  obraz  znajduje się   w Muzeum Muchy w Pradze .
                   Marzenka lubi haftowane obrazy , zawsze nimi się zachwyca więc myślę ,
                                  że był to dobry pomysł , tym bardziej , że lubię haftować   :)
                         Miała być niespodzianka , wiadomo było , że haft , a co dalej ....
                               Teraz haft zachwyca swoją urodą nową właścicielkę z czego ja
                                                 jestem  bardzo , bardzo zadowolona   !







                              Dołożyłam jeszcze coś do picia i przydasie , słodyczy miało nie być !! 







                                      Teraz zapraszam na blog Marzenki do kontynuacji zabawy :)

41 komentarzy:

  1. Piękny prezent stworzyłaś, a obraz jest perfekcyjny. Mój styl. Taki egzotyczny. No cudo. Brawooooo. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny obraz. Pięknie wyhaftowany i na pewno obdarowana jest zadowolona.
    Pozdrawiam i miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko, piękna interpretacja obrazu Muchy - mistrza secesyjnego piękna kobiecego.
    Ściskam mocno i dziękuję....

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny haft wart włożonej w niego pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, cudowny obraz przygotowałaś dla Marzenki! piękność!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny obraz, to dopiero sprawiłaś Marzence niespodziankę

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyhaftowałaś obraz Muchy. Pozdrawiam cieplutko :) <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko Ty wiesz co lubię. Nie potrafię stworzyć takiego cuda więc cieszę się ogromnie.
    Dodatki też bardzo przydatne i masz rację ta herbata jest rewelacyjna.
    Bardzo dziękuję Beatko za wszystko nie pozostaje mi jak teraz kontynuować zabawę u siebie.
    Po pracy opublikuję post z zaproszeniem.
    Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne śliczności!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale rewelacyjny prezent przygotowałaś! Widać, że w wyhaftowanie tego obrazu włożyłaś całe serce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyhaftowalaś, podziwiam! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. ŁADNIE HAFTUJESZ I WIDAC,ZE TO LUBISZ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super prezenty podałaś dalej!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatko! Ależ Cudowny Obraz, Bardzo mi się podoba,taki ładny kolorowy, Dodatki również piękne - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny haft.... na pewno uraduje obdarowaną...

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny prezent. Tyle pracy, a efekt..... Podziwiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna mistrzowska praca. Super prezent.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny podarunek jak na zabawę
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Sooooo pretty!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny, haftowany obraz, Beatko. Na pewno Marzenka nie raz będzie cieszyć nim oczy. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny obraz, Beatko.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniały haft, sama byłabym zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowite dzieło stworzyłaś, wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny haft Beatko :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny jest ten haft:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Haft naprawdę zachwycający!:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Hafciarki niezmiennie budzą mój
    szczery podziw - osobiście znam
    AŻ jedną :)))

    prace Pana Muchy wielce sobie
    cenię - choć u mnie jeno album
    i kilka reprodukcji pocztówkowej :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny obrazek wyszyłaś :).

    Przydasie zawsze cieszą :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Bałtowie też mi się podobał park dinozaurów :).

      Usuń
  29. Prześliczny obraz i super przydasie przygotowałaś, wyszła fajna paczuszka:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Myślę że to był wspaniały pomysł ,na zabawę podaj dalej,obrazek jest przepiękny :)
    Zdolniacha z Ciebie:)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały prezent wyszykowałaś! Z sercem stworzony:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Kocham twórczośc Alfona Muchy. Każdym obraz mnie zachwyca. Piękny!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniały hafcik stworzyłaś fajnie jest dostać taki obrazek :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie byłoby bardzo trudno rozstać się z moją wyhaftowaną pracą. Ale jeszcze jakieś 70albo i 100 lat i wyhaftuję wszystko, o czym marzę i wtedy hulaj dusza, zacznę rozdawać.
    Tym bardziej podziwiam prezent od serca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)