Obserwatorzy

poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Robótkowy czas ....

                                           Nareszcie mam czas tylko na robótki ...
                                 Pewnie zastanawiacie się skąd ja mam tyle wolnego czasu ?
                    Hi hi starsza córka choruje sobie i do szczęścia potrzebny jej tylko router, 
                                                      telefon i święty spokój  :)
                             Młodsza pojechała na tygodniowy , cheerleaders  obóz w góry ,
                                       tam będzie miała kilka godzin dziennie treningi , 
                                           więc spożyje swoją energie pożytecznie ,
                                             mężuś mój osobisty chodzi zarabiać na chleb.
                          W domu jest remont , malowanie  pokoi , więc bałagan w domu jest ,
                              to dopóki co,  jestem zwolniona ze sprzątania , no nie ? 
                                                Dlatego całymi dnami oddaję się mojej pasji ,
                                                   wyplataniu koszyczków i haftowaniu !
                            Koszyczki są na wymiankę , a haft Matki Boskiej  ma być dla mnie .
                          Rurki kręcę całe wakacje , ale i tak wyplatanie tych koszyczków
                                         idzie mi jak przysłowiowa " krew z nosa "!
                       Haft Matki Boskiej ... cóż odliczona  kanwa odleżała swoje i widać nabrała
                          mocy urzędowej ! Wzór dostałam kiedyś w pracy od koleżanki 
                      i tak sobie leżał razem z kanwą dopóki nie wpadł mi w ręce jak coś szukałam .
                                         O to ten ładny wzór ?! I już przepadłam  !
                                   Haftuje mi się znakomicie , wręcz połykam krzyżyki :)
                        










                                     Przyszła kolej na zaprezentowanie pocztówek jakie do mnie dotarły 
                                                                    Za każdą stokrotnie dziękuję 

                                                                                         Od ANETY


                                                                                 Od KINGI 

   
                                                                                         Od HONORATY



                                                                                              Od KRYSI




                                                                                    Od WŁADYSŁAWY



32 komentarze:

  1. Obydwie prace zapowiadają się przepięknie:) Kartki spływają do Ciebie w ilościach niemalże hurtowych;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Beaciu, pracowita mróweczko. Same cuda wychodzą spod Twoich rąk. Zdrówka dla Agi, a dla Ciebie uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super prace. Co jedna to lepsza. Koszyk zapowiada się superowy. Hafty też. A karteczki które do Ciebie zostały przysłane - są piękne.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny koszyk powstaje, ja dopiero się ćwiczę w skręcaniu rurek, bo od dawna chciałam spróbować:-) Hafcik zapowiada się wspaniale:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszyk rewelacyjny, taki czyściutki, bielutki i równiutki. Haft znam, będzie piękny.
    Miłego odpoczywania przy robótkach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym razem robię z papieru ksero , dlatego koszyk jest taki biały :)

      Usuń
  6. Krzyżyków nie połykaj, bo Ci zalegną na żołądku Kochana! ;)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko! Koszyczek Przepiękny, Taki bielutki i tak dokładnie zrobiony. Obraz już teraz widać że będzie Cudowny,Karteczki piękne otrzymałaś - Pozdrawiam Cię Bardzo Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszyk piękny, haft, chociaż nie skończony,to już widać, że będzie cudowny! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Matka Boża Cygańska - mój ulubiony wizerunek. Piękny! Z niecierpliwością będę czekała na końcowy efekt. Zdrówka dla córci!
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny obraz sobie haftujesz :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma nic przyjemniejszego jak czas i wena :) Oby trwały u Ciebie dłuuugo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale piękny będzie ten hafcik

    OdpowiedzUsuń
  13. I kosz i haft zapowiadają się pięknie.Pokaż koniecznie jak skończysz.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatko, koszyczek wyjdzie wspaniale. Haft zapowiada się pięknie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrówka dla Agi. Zapowiada się cudowny haft ;) Pozdrawiam cieplutko :) <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Beatko, koszyczek zapowiada się wspaniale, tak samo jak powstający haft. Cieszę się razem z Tobą z otrzymanych pocztówek. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszyk pięknie się zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Och Pracusiu, dzieje się u Ciebie, oj dzieje:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Widać, że powstają cuda u Ciebie! Haft będzie wspaniały! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Koszyk już mi się podoba , a haft będzie wspaniały. Miłych robótek i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie widać żeby kosz był "wymęczony". Haft będzie ładny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Podziwiam - wiklina papierowa to dla mnie nieodkryta tajemnica.. Pozdrowienia!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Te koszyki z wikliny papierowej to fajna sprawa. Ja cos mam do nich drewniane ręce. No cóż, nie wdxystko muszę umieć.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zawsze tak mówiłam, że dobra organizacja to podstawa, Tobie to wychodzi znakomicie! :)) Matka Boska będzie cudna, za wiklinę podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie koszyczek się wyplata i hafcik zapowiada się wspaniale :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. I hafcik i koszyczek zapowiadają się wspaniale!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. To będzie piękny,biały kosz Beatko. Haftujesz taki obrazek,jaki wisiał nad moim łóżeczkiem w domu rodziców,więc mam do niego sentyment.Matka Boska i Dzieciątko będą w bardzo naturalnych pozach.Podziwiam obie robótki,zwłaszcza,że ja tego nie potrafię. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetnie się kosz i haft zapowiadają. :) Tak patrze i nigdzie nie ma mojej pocztówki z Zakopanego. :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)