Obserwatorzy

sobota, 11 listopada 2017

Dla Siostry

                Haft zaczęłam jeszcze latem , ale potem zszedł przy problemach dnia codziennego 
                na dalszy plan . Aż przypomniałam sobie nie dawno , że to już w listopadzie 
                moja starsza Siostra obchodzi okrągłe 50 Urodziny , a ja mam haft w "rozsypce "!
                Przysiadłam dwie noce i haft skończyłam . Wybrałam bukiet kwiatów,  
                ponieważ Sistra uwielbia polne kwiaty i ten wzór wydał mi się najodpowiedniejszy !
                Z braku czasu obrazek oprawiliśmy z mężem w kupną ramkę  .....
                jestem średnio zadowolona , na pewno z passe- partu  haft byłby ładniejszy .









                        Mam nadzieję , że haft się spodoba Siostrze i będzie miłą pamiątką na lata  :)
  
                  Zamieniłam się ostatnio z Elą na kwiaty > Ja wysłałam żywe zaszczepki , a dostałam 
                          ręcznie robione te cudeńka ! Podziwiam szczerze za taką dokładność  :) 


                                                           Dziękuję za kolejne pocztówki .
                                               
                                                                         Od ANNY



                                                                    Od BRONISŁAWY

 

56 komentarzy:

  1. Uwielbiam polne kwiaty! Haft bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko, ten haft to prawdziwe arcydzieło, kwiaty są jak żywe.
    Tulę mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny. Beatko, mam ten motyw wyhaftowany😀 To był tez podarunek od siostry dla siostry. Ok 20 lat temu podarowany mojej mamie😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne polne kwiaty! Haft z pewnością się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obraz, siostra na pewno będziej mniej sceptyczna od Ciebie i będzie zachwycona:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak może się nie spodobać- niepotrzebnie masz wątpliwości. Cudnie haftujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny haft. Na pewno siostrze sie spodoba i będzie zaskoczona urokiem polnych kwiatów. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko, ten haft jest piękny!!! Na pewno się spodoba siostrze:) a passe-partu nie jest konieczne. Kwiatuszki dostałaś cudne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft! Na pewno stanie się świetną pamiątka dla siostry! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko,nie rozumiem dlaczego jesteś średnio zadowolona????Haft wyszedł pięknie i na pewno siostra będzie bardzo zadowolona:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny bukiet, który nie zwięnie, wody nie trzeba zmieniac.
    Twoje aniołki są prześliczne. Masz kobieto niesłychany dar w rękach .

    OdpowiedzUsuń
  12. Beatko - cudowny haft, a kwiatki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny haft i siostra na pewno będzie nim zachwycona.
    Też lubię polne kwiaty szczególnie maki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam polne kwiaty, a szczególnie chabry :) Piękny obraz dla siostry zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beatko przepiękny bukiet siostra będzie pewnie zachwycona. Pozdrawiam serdecznie 😊 Beatko

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny haft! Mnie się podoba z taką ramką. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam wzór na ten hafcik, ale odłożony na "nie wiadomo kiedy" :D ślicznie Ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ten haft! Śliczny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały haft!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Haft wygląda imponująco :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Beatko! Ten Haft jest prześliczny, Bardzo mi się podoba, I ramka też jest ładna całość pięknie się prezentuje- Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny prezent dla Siostry wyhaftowałaś. Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny prezent. Widzę, że Twoja kolekcja pocztówek ciągle rośnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Haft przepiękny siostra będzie miała wspaniały prezent.Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Beatko piękne kwiaty wyhaftowałaś dla siostry,będą cieszyły ją długie lata :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny bukiet na piękną rocznicę urodzin 😃

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały prezent, wygląda przepięknie!
    Moja siostra też ma w listopadzie urodziny i rysuje dla niej portret, też mam problem z jego skończeniem;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Haft jest przepiękny. Jestem pewna, że siostra będzie zachwycona. Przy okazji, wszystkiego najlepszego dla niej. To piękna rocznica. Ja się powoli do niej zbliżam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Haft jest przepiękny , chyba każdemu przypadnie do gustu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny prezent wykonałaś Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały haft, w oprawie - cudowny prezent, który, każdy doceni - taki prosto od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny obraz. Bardzo mi się podoba i w tej ramce także !!! Cudny jest ten haft !!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny jest ten haft. Faktycznie , to wnosi ona wiele ciepła, serdeczności i pięknych kolorów. Na prezent dla starszej siostry- przepiękny !!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastyczna praca:) Na pewno się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Taki prezent z pewnością ucieszy siostrę. Haft jest przepiękny !

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny haft, kwiatowe motywy zawsze są ciekawe! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  37. Superowy. Siorka pewnie szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczny obraz wyszyłaś, na pewno się spodoba siostrze; ja osobiście lubię polne kwiaty.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Beatko nie wiem dlaczego kręcisz noskiem nad tym haftem,on jest piękny,taki radosny,zatrzymane lato,zachwycam się nim,bo uwielbiam kwiaty polne,jest w nich jakaś wolność 😁 😘
    Siostra na pewno się ucieszy,a ramkę,zawsze można zmienić,jakby nie przypadła do gustu😊
    Fajnie, że kolekcja pocztówek powiększa się każdego dnia😁
    Buziaki ślę😘 😘 😘 😘 😘 😘

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny haft <3 Ach jak żałuję, że nie mogę już haftować... Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękny obraz :) Wydaje mi się, że akurat ten wzór lepiej prezentuje się bez passe-partu. Ma śliczne kolory. Cieszę się, że podoba Ci się tag. Dziękuję za udział w moim candy i zapraszam wkrótce po wyniki ;) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękny obraz, też uwielbiam polne kwiaty :) fiołki, maki, chabry miedzy kłosami zboża, dzikie goździki :3

    OdpowiedzUsuń
  43. cudeńko zrobiłaś dla siostry:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniale Ci to wyszło, a na żółtej ścianie to wygląda genialnie. <3 Kwiatki dostałaś rzeczywiście fantastyczne. Brawo dla Was obu. Siostrze już życzę zdrówka, szczęścia i spełnienia marzeń. <3

    OdpowiedzUsuń
  45. Beatko obraz rzeczywiście przepiękny! Maki, chabry, kłosy zbóż...piękny!

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny hafcik, na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)