Obserwatorzy

sobota, 11 listopada 2017

Dla Siostry

                Haft zaczęłam jeszcze latem , ale potem zszedł przy problemach dnia codziennego 
                na dalszy plan . Aż przypomniałam sobie nie dawno , że to już w listopadzie 
                moja starsza Siostra obchodzi okrągłe 50 Urodziny , a ja mam haft w "rozsypce "!
                Przysiadłam dwie noce i haft skończyłam . Wybrałam bukiet kwiatów,  
                ponieważ Sistra uwielbia polne kwiaty i ten wzór wydał mi się najodpowiedniejszy !
                Z braku czasu obrazek oprawiliśmy z mężem w kupną ramkę  .....
                jestem średnio zadowolona , na pewno z passe- partu  haft byłby ładniejszy .









                        Mam nadzieję , że haft się spodoba Siostrze i będzie miłą pamiątką na lata  :)
  
                  Zamieniłam się ostatnio z Elą na kwiaty > Ja wysłałam żywe zaszczepki , a dostałam 
                          ręcznie robione te cudeńka ! Podziwiam szczerze za taką dokładność  :) 


                                                           Dziękuję za kolejne pocztówki .
                                               
                                                                         Od Anny 



                                                                    Od Bronisławy 

 

50 komentarzy:

  1. Uwielbiam polne kwiaty! Haft bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko, ten haft to prawdziwe arcydzieło, kwiaty są jak żywe.
    Tulę mocno.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny. Beatko, mam ten motyw wyhaftowany😀 To był tez podarunek od siostry dla siostry. Ok 20 lat temu podarowany mojej mamie😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne polne kwiaty! Haft z pewnością się spodoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny obraz, siostra na pewno będziej mniej sceptyczna od Ciebie i będzie zachwycona:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak może się nie spodobać- niepotrzebnie masz wątpliwości. Cudnie haftujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny haft. Na pewno siostrze sie spodoba i będzie zaskoczona urokiem polnych kwiatów. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko, ten haft jest piękny!!! Na pewno się spodoba siostrze:) a passe-partu nie jest konieczne. Kwiatuszki dostałaś cudne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny haft! Na pewno stanie się świetną pamiątka dla siostry! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko,nie rozumiem dlaczego jesteś średnio zadowolona????Haft wyszedł pięknie i na pewno siostra będzie bardzo zadowolona:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny bukiet, który nie zwięnie, wody nie trzeba zmieniac.
    Twoje aniołki są prześliczne. Masz kobieto niesłychany dar w rękach .

    OdpowiedzUsuń
  12. Beatko - cudowny haft, a kwiatki są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny haft i siostra na pewno będzie nim zachwycona.
    Też lubię polne kwiaty szczególnie maki. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam polne kwiaty, a szczególnie chabry :) Piękny obraz dla siostry zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beatko przepiękny bukiet siostra będzie pewnie zachwycona. Pozdrawiam serdecznie 😊 Beatko

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny haft! Mnie się podoba z taką ramką. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mam wzór na ten hafcik, ale odłożony na "nie wiadomo kiedy" :D ślicznie Ci wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ten haft! Śliczny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniały haft!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Haft wygląda imponująco :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Beatko! Ten Haft jest prześliczny, Bardzo mi się podoba, I ramka też jest ładna całość pięknie się prezentuje- Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny prezent dla Siostry wyhaftowałaś. Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczny prezent. Widzę, że Twoja kolekcja pocztówek ciągle rośnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , kolekcja rośnie i to dzięki Wam :)

      Usuń
  24. Haft przepiękny siostra będzie miała wspaniały prezent.Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  25. Beatko piękne kwiaty wyhaftowałaś dla siostry,będą cieszyły ją długie lata :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny bukiet na piękną rocznicę urodzin 😃

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały prezent, wygląda przepięknie!
    Moja siostra też ma w listopadzie urodziny i rysuje dla niej portret, też mam problem z jego skończeniem;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Haft jest przepiękny. Jestem pewna, że siostra będzie zachwycona. Przy okazji, wszystkiego najlepszego dla niej. To piękna rocznica. Ja się powoli do niej zbliżam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Haft jest przepiękny , chyba każdemu przypadnie do gustu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny prezent wykonałaś Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniały haft, w oprawie - cudowny prezent, który, każdy doceni - taki prosto od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny obraz. Bardzo mi się podoba i w tej ramce także !!! Cudny jest ten haft !!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękny jest ten haft. Faktycznie , to wnosi ona wiele ciepła, serdeczności i pięknych kolorów. Na prezent dla starszej siostry- przepiękny !!! Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Fantastyczna praca:) Na pewno się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Taki prezent z pewnością ucieszy siostrę. Haft jest przepiękny !

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękny haft, kwiatowe motywy zawsze są ciekawe! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny obraz kochana wyszyłaś.. Jest on wyjątkowy bo wyszywany z sercem..;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Superowy. Siorka pewnie szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Śliczny obraz wyszyłaś, na pewno się spodoba siostrze; ja osobiście lubię polne kwiaty.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Beatko nie wiem dlaczego kręcisz noskiem nad tym haftem,on jest piękny,taki radosny,zatrzymane lato,zachwycam się nim,bo uwielbiam kwiaty polne,jest w nich jakaś wolność 😁 😘
    Siostra na pewno się ucieszy,a ramkę,zawsze można zmienić,jakby nie przypadła do gustu😊
    Fajnie, że kolekcja pocztówek powiększa się każdego dnia😁
    Buziaki ślę😘 😘 😘 😘 😘 😘

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)