Obserwatorzy

czwartek, 26 stycznia 2017

Kunsztowne dzieło

                          Jeszcze w lato zaczęłam patchworkową serwetkę dla Oli , ale jak to w życiu bywa 
                   troszkę mi zeszło za czym ją zrobiłam . Serwetkę tworzą przepiękne ornamenty,
                   każdy wykonałam  osobno , a potem połączyłam w całość :)
                                 Ornamenty tworzą w połączeniu gustowną kwiatową rozetę .
                                 Oli serwetka przypadła do gustu , a to mnie cieszy najbardziej .

                                        

                                                                          MOJE DZIEŁO 




                                          Nie skromnie napiszę , że jestem dumna z tej serwetki :):) 

                              Moją 150 obserwatorką została Małgorzata Jamorska i dla niej z tej okazji 
                                           zrobię mały upominek . Gratuluję Małgosiu :)

50 komentarzy:

  1. Podziwiałam juz u Olci:)
    Zdolniacha z Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cacko!
    podziwiam kunszt i misterność wykonania. Brawo ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna serweta! Pracochłonna i bardzo efektowna! Nic dziwnego,że jesteś z niej dumna! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna") Misterna robota.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna! Cudowny wzór i misterne wykonanie. Uwielbiam tak dopracowane rzeczy!
    Pozdrawiam Bea cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna, nie pomyślałabym że jest łączona, tylko że od razu tworzysz takie dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko to jest cudo ja się raczej nie nauczę takiego perfekcyjnego łączenia. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności Beatko :) Bardzo piękna praca, a zarazem ogromnie trudna i wyczerpująca :) Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna serweta, świetne umiejętności! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna i zapewne pracochłonna:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przecudna serwera :* misterna robótka :* nie dziwię się, że się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczna , możesz być z niej dumna. Opłacało się dziergać i nie tracić nadziei na zakończenie. Pozdrawiam Beatko serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Serweta jest przepiękna -delikatna i oryginalna:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Och, podziwiam nieustannie te Twoje dzierganki -pod każdą postacia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beatko! Serwetka jest prześliczna - pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Na prawdę kunsztowne dzieło! Piękna... Jak ja bym chciała umieć takie cudeńka tworzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak, tak, kunsztowna robota! i cała moja :-D Dziękuje jeszcze raz przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  18. podziwiałam ją już u Oli :)
    i masz całkowite prawo byc z niej dumna:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też byłabym dumna, gdybym takie cudeńko zrobiła :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzieło sztuki! Piękna!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna, wydaje się bardzo delikatna;)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładna, szydełkowe prace mają duszę!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zrobiłaś Cudną serwetkę. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. P R Z E P I Ę K N A!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Delikatności, cudowności!!! przepiękna serwetka. Podziwiam Cię.

    OdpowiedzUsuń
  26. Też byłabym z siebie dumna, gdybym zrobiła tak cudowną serwetkę, jak Twoja:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowna serwetka! Bądź dumna, nie bądź skromna, bo piękne rzeczy tworzysz!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Delikatna cudowna serwetka.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. No jak ja zazdroszczę takich zdolności. Piękna jest, a ja uwielbiam koronki 👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna serwetka:) Bardzo dziękuję za odwiedziny:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładna serwetka wyszła.
    Pozdrawiam
    D.

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudo!!! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  33. Zachwycająca!!! Prześliczny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Istne arcydzieło!!!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna serwetka, bardzo fajny wzór można jeszcze do kompletu zrobić podkładki pod kubeczek, wykorzystując pojedynczy element. Pamiętam jak zaczynałaś swoje blogowanie a teraz już masz bardzo fajny blog. Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację , rozwinęłam się przez te kilka miesięcy i podszkoliłam warsztat :):)

      Usuń
  36. Przyłączam się do innych komentarzy, po prostu cudo. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna serweta.Uwielbiam serwety z elementów.Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo okazała serweta. Ucieszy oko każdego:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Serwetka jest naprawdę piękna. Nic dziwnego, że jesteś z niej dumna.

    OdpowiedzUsuń
  40. I jak tu nie chwalić, jak takie cudo widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Naprawdę przepiękna i niesamowicie gustowna :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Beatko nie dziwię się że jesteś dumna z tej serwety. Mi też bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładna, dobrze że jesteś zadowolona :) pozdrawiam bardzo serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna i pracochłonna praca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)