Obserwatorzy

środa, 20 czerwca 2018

Matka Boska haftowana

                     Odebrałam niedawno od ramiarza oprawiony haft Matki Boskiej , który 
                                zrobiłam dla Teściowej na Urodziny ( będą za kilka dni ).
                     Wiem , że zawsze zachwycała się moimi haftowanymi obrazami , 
                  dlatego postanowiłam wyhaftować dla niej Matkę Boską Nieustającej Pomocy. 
                     Nie jest to nowy wzór , już kiedyś go wyszywałam i wtedy haft powędrował
                                    na Urodziny do jednej z Was - Ania była zadowolona  :)  
               
                                     A tak prezentuje się oprawiony haft na prezent  ! 
                                      Mnie bardzo przypadł do gustu , podoba mi się .




                                              A tak haft powstawał , nawet szybko mi szło .
 



  
                       A teraz chce zaprezentować mój drugi haft , jest to również  Matka Boska :)
                               Haft zrobiłam jesienią , ale dopiero teraz doczekał się oprawy
                         i zawiśnie na honorowym miejscu w dopiero co wyremontowanym salonie .
                       Był pokazywany  tutaj , kiedy dowiedzieliśmy się o strasznej chorobie męża ...  



                                   A teraz coś miłego dla mnie :) Kolejne pocztówki - dziękuję  :)

                                                    OD AGNIESZKI 


                                                                     OD JADWIGI 


                                                                              OD GOSI 



                                                                     OD ELI 



                        Wysyłajcie sobie nawzajem ( i mi  !!) pocztówki , to taki miły zwyczaj   :)

46 komentarzy:

  1. No kochana , Twoje haftowane poczynania to ja moge zachwalac, bo mam dwa w domu i są przecudnej urody. Zdolna jesteś niesłychanie i pracowita :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko,przepiękny obraz wyhaftowałaś dla teściowej!!!Na pewno się ucieszy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne hafty - prawdziwe cudo. Znakomicie dobrane ramy, są dopełnieniem całości. Wysyłanie kartek to bardzo miły zwyczaj. Pozdrawiam Beatko!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko kolejne zachwycające hafty piękne po prostu piękne.
    Pozdrawiam cieplutko całą Twoją rodzinę i wszystkiego najlepszego dla Teściowej 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne hafty! Zazroszczę zdolności!

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu piękne, nie umiem zdecydować, który podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oprawione obrazy prezentują się wspaniale, podziwiam! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko! Po prostu Arcydzieło, Oba obrazy są Przecudowne - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze uważałam że takie haftowane obrazy to dzieła sztuki ,oba piękne chociaż bliższy jest mi obraz nr 2,a nie jest to Matka Boska z Dzieciątkiem?
    Obraz nr 1 ,czy tam są wrabiane koraliki czy złota nitka,a może tylko złudzenie na zdjęciu,teściowa będzie zadowolona z takiego prezentu.
    Beatko ,nie możesz dodać do komentowania opcji z adresem URL i linkiem bloga? wiecznie zapominam hasła do Googli.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe haftowane obrazy.
    Pamiętam, że w dawnych latach również wyszywałam jakieś
    skromniejsze wzory.

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne,chociać chyba cygańska bardziej mi sie spodobała,bedziesz miała piękny obraz na ścianie

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba piękne i piękne je również oprawiłaś. Teściowa będzie na pewno zachwycona.
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Haftujesz fantastycznie, pierwsza klasa. Oba hafty są genialne. Pozdrawiam cieplutko. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatko, jestem oczarowany Twoimi haftowanymi obrazami.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wyszło . Ramki świetnie dobrałaś. Teściowa na pewno będzie zachwycona. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie sobie poczynasz. MBNP, to moja ulubiona i też , dawno temu, jej wizerunek wyhaftowałam. Darzę Ją szczególnym nabożeństwem i wierzę w Jej nieustającą pomoc.Dziękuję za pozdrowienia. Beatko, podczas ostatnich porządków znalazłam trochę widokówek z różnych stron Polski. Chętnie Ci je prześlę, jeśli jesteś zainteresowana. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Beatko, nie potrafię napatrzeć na te piękne hafty!! Hafty oprawione wspaniale wyglądają. Jestem pełna podziwu!
    Karteczki wspaniałe.
    ps. Mam nadzieje, że niebawem dojdą i od nas pocztóweczki :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Oba obrazy są pięknie wyhaftowane i oprawione.Twoja teściowa z pewnością będzie zadowolona.Moim zdaniem,takie prezenty wykonane własnoręcznie są najlepszym prezentem.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Beatko piękny obraz, zreszta obie MB bardzo mi się podobają, mam Jezusa, mam Papieża czas zasiąśc kiedyś i Maryję wyszyć.
    Piękne pocztówki. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beatko... śliczne obrazy ; uwielbiam Matkę Boską Cygańską :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Two beautiful stitcheries, Beata. Your madonnas are gorgeous! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  22. pięknie oprawione sprawią radość i będą pamiątką:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekne obrazki mogę sobie wyobrazić jakie to pracochłonne.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obydwa obrazy prześliczne! Ja samodzielnie oprawiam,ale patrząc na Twoje obrazy myślę sobie,a może by tak dać komuś kto profesjonalnie się tym para?!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny haft i wspaniała pamiątka. U mnie wisi taki obraz jak u Ciebie w salonie, ale mój jest malowany. Pamiątka z Rzymu.Bardzo Go lubię i zawsze pozostanie w domu. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniałe obrazy! Tego drugiego chyba sobie kiedyś wyszyję.
    Dziś króciutko, bo mam straszne zaległości.
    Pozdrawiam cieplutko Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oba śliczne!!! Teściowa będzie zachwycona!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne obrazy mam wrażenie że coraz rzadziej ludzie je wieszają w swoich domach ale takie cuda wielu by powiesiło, ja drugi ��

    OdpowiedzUsuń
  29. Beatko, cudowne hafty Ci wyszły. Masz prawdziwe ku temu zdolności! Ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudne hafty i pięknie oprawione :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne hafty, teściowa będzie bardzo zadowolona z prezentu. To będzie taki dar od serca, własnoręcznie zrobiony. Takie prezenty są najpiękniejsze. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniałe hafty. Kolorystycznie przemawia do mnie bardziej numer 2. Jest delikatny i spokojny.
    Piękne prace! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Oba hafty przepiękne, pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Tą pracą to jestem zachwycona na maksa :) Takie detale i tyle kolorów :) Piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Prześliczne są te obrazy!!:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne obrazy-marzenie...
    Tyle serca,talentu.
    Moc pozdrowień.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bratko oba obrazy cudne ale zakochałam sie w tym drugim!!! Ach ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obrazy haftowane mają w sobie zamknięty czar.Oba obrazy zachwycają swoją urodą,delikatnością ,Matka Boska w każdej odsłonie zachwyca....
    Ściskam mocno i buziaki ślę :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Obie matki boskie są cudowne, moją faworytką jest ta druga, jeśli byłabym wierząca, to tą bym wybrała.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)