Obserwatorzy

niedziela, 19 listopada 2017

Splot flat spiral

             U mnie dzisiaj koralikowo . Chcę zaprezentować dwie bransoletki jakie wykonałam 
             splotem flat spiral  . Jasną bransoletkę zrobiłam dla siebie , toż to ja wszelakie biżutki
                           uwielbiam ,  natomiast  hematytową zrobiłam dla bliskiej koleżanki   :)
               Koleżance bardzo się bransoletka podobałam , tym bardziej , że kolor wybrała sama. 
                   Niestety nie mam tyle czasu ile chciałabym poświęcić tworzeniu biżuterii , 
                     do tego  trzeba mieć czas i duży stół , aby oddać się "koralokowaniu "!
  












                                          Prezencik jak dostałam od Reni . Dziękuję serdecznie  :)


                                                         Pocztówki od Was . Dziękuję serdecznie  :) 


                                                                                    Od ASI


                                                                             Od GOSI




           Od ANI


             A z prywaty będzie tyle , że mąż jest w domu i nie muszę kursować wte i z powrotem do 
                 szpitala ..... Mąż ma jedzenia poza ustrojowe , więc  przeszłam przeszkolenie co i jak 
                   gotować , jak to przyrządzać i jak to podawać ! Wszystkiego można się nauczyć jak 
                                    przyjdzie taka potrzeba ! Wierzę , że będzie dobrze  :)

53 komentarze:

  1. Śliczne bransoletki:) Dużo zdrowia dla męża, a dla Ciebie sił. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe bransoletki! Podobają mi się obie.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko prześliczne bransoletki.
    Trzymaj się kobietko masz rację jak trzeba to się człowiek wszystkiego nauczy . Wiara czyni cuda. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tego przykładem ! Jeszcze miesiąc temu nawet nie wiedziałam , że tak można jeść ...

      Usuń
  4. Beatko śliczne bransoletki i piękne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko! Przepiękne bransoletki, Lubię jasne kolory ,dlatego ta jasna bardziej mi się podoba. Karteczki śliczne otrzymałaś. Dobrze że Męża masz już w domu, Masz teraz lżej, I prawda że można się wszystkiego nauczyć. Bądź dobrej myśli na pewno będzie wszystko dobrze - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bransoletki cudne Kochana :* Oj tak do koralikowania potrzeba duuuuuzzzoooo czasu i miejsca i choćbyś nie wiem jak ich pilnowała to i tak jakieś uciekna na podłogę :)
    Duzooooo zdrówka dla Twojegoci :* i siły i wiary dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , tak uciekają :) Dlatego u nas w domu jak domownicy coś znajdą to idzie najpierw do mnie , a nuż to coś mi potrzebne ?

      Usuń
  7. Ale piękne są te bransoletki:) splot prezentuje się świetnie, a pewnie jest skomplikowany?
    Kochana musi być dobrze!! Dużo Zdrówka dla Twojego Męża:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się wydawało to skomplikowane , ale jak mi pokazała koleżanka to jest proste !

      Usuń
  8. Obie bransoletki są piękne, ale fakt to strasznie czasochłonne zajęcie:)
    Dużo zdrówka dla Was obojga, trzymajcie się, na pewno będzie lepiej
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Bransoletki są piękne!
    Dużo zdrowia dla Twojego męża. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musi być dobrze. Dużo zdrowia życzę!
    A bransoletki cudne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musi być dobrze. Dużo zdrowia życzę!
    A bransoletki cudne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne, wszystkiego dobrego dla calej Waszej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj bransoletki i mnie urzekły,obie są śliczne i ten splot nadaje takiego sznytu,cudne.
    Kochana przytulam mocno i dużo zdrowia i pozytywnego myślenia życzę Wam ,kolekcja rozrasta się w wielkim tempie 😘🌷

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatko piękne bransoletki zrobiłaś:)Pozdrawiam Twoją Rodzinkę, trzymajcie się cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Będzie dobrze Beatko :) Trzymam kciuki :) Piękne bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzielna jesteś Beatko. Życzę ogromu siły, wytrwałości i pogody ducha w tym trudnym czasie... dla Was wszystkich.
    P.S. Bransoletki śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne sploty :). Będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beaciu, piękne te bransoletki.
    Oczywiście, że będzie dobrze, kochana.
    Tulę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Beatko,prześliczne są te bransoletki!!!Ja nie mam zielonego pojęcia o ich tworzeniu i podziwiam Twoje!!!Pozdrowienia dla męża:))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiara góry przenosi :) Beaciu cały blogowy światek jest z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne! Szczególnie podoba mi się ta hematytowa. Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Bransoletki są świetne !! Pozdrowienia dla męża , buziaki. Będzie dobrze !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny ten splot :) biżuterii się nie tykam chętnie u innych oglądam :)
    Wszystkiego się można nauczyć dla swoich bliskich, a najważniejsze, żeby się nie bać...

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana z Ciebie po prostu jest człowiek-orkiestra. Nie ma rzeczy, której nie potrafisz zrobić - bransolety śliczne, ta jasna podoba mi się bardziej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. Widać miałaś duży stół, na którym powstały takie śliczne biżutki. Pozdrowienia dla Ciebie, męża i dziewczynek. Trzymajcie się! Będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne obie! Ty to zdolniacha jesteś. Powiedź mi Beatko, czy jest coś czego nie umiesz?

    OdpowiedzUsuń
  27. Beatko. Bransoletki są przepiękne. Perłowa, jaśniejsza, jest niezwykle elegancka! Ciemniejsza wybija się dostojeństwem. Skoro takie cuda tworzysz, to może ten wielki stół nie jest taką koniecznością. Chcę powiedzieć przez to, że osiągasz mistrzowską klasę w koralikowaniu. Udowadniasz to. Tym tam o stole sama zaprzeczasz sobie. Ty już jesteś doskonała w tym! Mistrz może stworzyć dzieło nawet na kolanie. I tak robisz. Dużo zdrowia. Pozdrowienia dla całej Rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  28. Obie bransoletki są śliczne, podziwiam! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne bransoletki- obydwie.Takie misterne "sploty" potrzebują chyba dużo koralików, miejsca, pomysłowości i umiejętności. Podziwiam ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczne,dziękuję ci bardzo za kartkę imieninową

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowne :)
    Na pewno będzie dobrze.
    Przytulam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bransoletki cudne, Beatko. No i wiara czyni cuda- będzie dobrze, musi być. Przytulam <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Przepiękne bransoletki, piękne kolory! Pozdrawiam i dużo zdrowia życzę, musi być dobrze :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  34. Minha amiga ,vim te seguir de novo.
    Lindas pulseiras,aliás tudo que você faz é maravilhoso.
    Agradeço sua amizade e visita no meu blog,vou colocar seu link lá no meu blog.
    Fraterno abraço da amiga brasileira.
    Saúde e paz para vocês.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ładne bransoletki , ale ja nie noszę takiej *

    OdpowiedzUsuń
  36. Obie bransoletki cudowne. Ja także kocham biżutki.
    Życzę wytrwałości, pozytywnych myśli i zdrowia dla wszystkich.
    Posyłam ciepłe pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudne bransoletki, dużo zdrowia dla całej rodzinki, trzymaj się będzie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Boskie bransoletki. Pojęcia nie mam, jak się je robi. Są piękne. Również wierzę, że będzie dobrze. <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj oj widzę że zmieniłaś tematykę.. cudne 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  40. Fantastic bracelets, Beata. They are beautiful! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  41. Beatko sliczne bransoletki!!! A do opieki nad M duzo sił zycze i pamietam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne biżutki. Zdrówka jak najwięcej dl;a męża no i dla jego rodzinki całej również:-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękne bransoletki!
    Dużo zdrowia dla Was :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Urocze są Twoje bransoletki.
    Subtelne, delikatne - sprawia to śliczny bladoróżowy kolor.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bransoletki piękne, zwłaszcza ta hematytowa. Na takim żywieniu byłam przez 10 dni po operacji. Zdrowia dla Męża i siły dla Was obojga :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Będzie dobrze trzeba zawsze myśleć pozytywnie to przyciąga dobre myśli.
    Bransoletki są zachwycające, a ta szare to prawdziwe cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)