Obserwatorzy

poniedziałek, 21 stycznia 2019

Gwiazdki

                        Nie wiem jak to się dzieje ,ale ja Aniołki , Gwiazdki robię dopiero po świętach , 
                           to znaczy najczęściej w styczniu ?! Gwiazdki to prezent dla Siostrzenicy :)
                          Dziewczyna z poświęceniem przywiozła mi jedną , starannie schowaną 
                              szydełkową gwiazdeczkę w torebce od koleżanki z prośbą o kilka 
                               takich samych cudeniek na choinkę , ale się nie wyrobiłam !!
                             Dopiero kilka dni temu wykrochmalone trafiły do Siostrzenicy .






                   Bardzo lubię robić rękodzieło na prezenty , to takie miłe jak się później widzi swoją 
                                               pracę wyeksponowaną i na honorowym miejscu :)  

                                    Dzięki pomocy mojej koleżanki Ani powstało dla nas konto

        
   

53 komentarze:

  1. Przepięknie wyglądają:) super wzorek.
    Takie własnoręcznie przygotowane prezenty zawsze są od serca i miło, że inni potrafią to docenić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne gwiazdki Beatko, uzyskałaś niesamowity efekt eteryczności. Czy to dzięki zastosowaniu włochatej włóczki na obramowaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , ostatnie okrążenie jest zrobione z włochatej włóczki :)

      Usuń
  3. Cudne , delikatne . Ja w tamtym roku nawet latem robiłam świąteczne rzeczy , a czasami nie robię wcale. Miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Samych wspaniałości i śliczności. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że udało Ci się skończyć, jeszcze kilka dni zdążą powisieć na choince. Świetny wzorek na gwiazdki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne choinkowe gwiazdeczki:) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne są. Jeszcze zdążą się przydać w tym sezonie:-)
    Dobrze, że zorganizowałaś konto, w ten sposób łatwiej pomagać:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanka mnie namówiła !!

      Usuń
    2. I bardzo słusznie! Zrobiłam co mogłam i udostępniłam na fb:-)

      Usuń
  8. Przepiękne są te gwiazdki i ta włochata włóczka fajnie je ozdabia:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te gwiazdeczki. Ja niestety z szydełkiem nie jestem zaprzyjaźniona. POdxziwiam więc Twoje cudne wytworki. Pozdrawiam i miłego tygodnia życze

    OdpowiedzUsuń
  10. najważniejsze że są...śliczne

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne gwiazdeczki,jeśli w tym roku nie zawisną na choince to nic straconego,na drugi raz jak znalazł :)
    Serdeczności przesyłam Beatko.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne. Bardzo podobają mi się ich końce, dodają delikatności. Takie anielskie gwiazdki. :) Pozdrawiam droga Beatko. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne
    Ja też jeszcze robię ozdoby choinkowe,,,

    OdpowiedzUsuń
  14. Beatko, gwiazdeczki są śliczne, delikatne i pełen uroku.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne są te śnieżynki :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne, delikatne śnieżynki! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie ważne kiedy, ważne, że są. I są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne gwiazdki :)
    Zrzutkę udostępniłam na fb - prywatnie i na stronie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne! Cudny wzór.
    Uściski Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocze gwiazdki, fajne, takie puchate.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Prześliczne gwiazdki, pięknie się prezentują w grupie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Superowo wyglądają. Zaraz udostępnię.

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne, zjawiskowe gwiazdeczki!
    Trzymam kciuki Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja lubię oglądać Twoje szydełkowe prace. Gwiazdeczki są śliczne. Rękodzieło na prezent jest jak najbardziej trafione. Teraz już wszyscy wszystko mają , oprócz... rzeczy zrobionych zdolnymi rękoma.

    OdpowiedzUsuń
  25. Urocze! No i w końcu jeszcze zima :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne gwiazdeczki,a ta włochata włóczka dodaje im uroku.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie gwiazdki zawsze mnie zachwycają. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  28. Pięknie się u Ciebie zaśnieżyło.

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczne gwiazdeczki Beatko, tak delikatne jak puch. Dmuchnąć i polecą...A może one spadły z nieba? Są takie lekkie jak mgiełka.
    Widzę, że nie tylko ja robię ozdoby świąteczne po świętach:)))
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczne gwiazdki. Za kilka miesięcy będą jak znalazł.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękne śnieżynki!
    Na zrzutkę zareagowałam jak mogłam:))

    OdpowiedzUsuń
  32. Takie śliczne i delikatne. Beatko bardzo lubię Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Beatka gwiazdki są przesliczne. Takich jeszcze nie widziałam, jestem pod wrażeniem.Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne gwiazdeczki! Tak cudownie delikatne! Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  35. Oj przepiękne są te gwiazdeczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne gwiazdki, podoba mi się to wykończenie włochatą włóczką, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczne gwiazdeczki. Mała zmiana ,a jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Beatko wydawało mi się że napisałam komentarz ale go nie widzę.
    Gwaiazdeczki robią fantasyczne wrażenie,wyglądają bajkowo.
    Ściskam mocno🤗😙

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)