Obserwatorzy

sobota, 12 stycznia 2019

Poziomkowy obrazek

                                         A co ja tutaj takiego czerwonego , świecącego mam ??
                                 To moje najnowsze  dzieło - wyklejany poziomkowy obrazek !
                                 Och , pamiętam u babci była taka polanka , ukryta wśród lasu ,
                                      a na niej rosły pachnące , słodziutkie poziomki ! Mniam !!
                                  Poziomkowy obraz powstał dla kuzynki męża , która chciała 
                                             diamencikowy obraz w kolorze czerwonym  .
                                   Jak zobaczyłam ten wzór wiedziałam , że jej się spodoba,
                                              miałam rację , była obrazem zachwycona  !
                                        Kilka wieczorów i tak prezentują się poziomki .


                                                     Po oprawie , sama dobrałam ramę  :) 









                                                              A tutaj pofalowane jeszcze przed oprawą 

 




                        Pomalutku choroby są za nami , wracamy do w miarę normalnego życia ...
                        Najbardziej to się cieszyłam kiedy dziewczyny poszły do szkoły i nie było 
                        ich przez cały dzień! Boże ! Jak cichutko , nikt nie woła ciągle Mamo ,
                                  no i w końcu mogłam się wyspać w spokoju  z kotką :)) 

                                                       Dziękuję za pocztóweczki  z pozdrowieniami 

                                                                    OD ANI 


                                                                               OD GOSI 
 

                                                                   OD MARZENY I KINGI 
 

                                                                      OD ANI 

40 komentarzy:

  1. Ale smakowite poziomki:) ślicznie wygląda ten obraz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny wzór, bardzo pięknie się prezentuje, tak sielsko. :))) Cieszę się, że choroby mijają i niech już znikną całkowicie. Miłego weekendu. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy obrazek i świetnie dobrana ramka. Wstyd się przyznać, ale ja jeszcze nie oprawiłam swojego obrazka z diamencików.
    Ja też lubię spać z kotką. Odkryłam, że moja Luna jest świetnym lekiem na bezsenność. Wsłuchuję się w jej mruczenie i to mnie tak wycisza, że udaje mi się zasnąć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama bym była zachwycona takim prezentem. ,,Kilka wieczorów" ? Zdolniacha z Ciebie :)
    Gratuluję talentu wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super obrazek będzie pięknie zdobił dom .:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obrazek pięknie się prezentuje! Super go oprawiłaś Beatko!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy, sielski obrazek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrazek śliczny! Tak, ten smak poziomek...

    OdpowiedzUsuń
  9. Poziomki wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 0brazek wyszedł przepięknie. 💕

    OdpowiedzUsuń
  11. Obrazek powalający, super że wracacie do normalności..

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny i smakowity obraz! Wygląda na pracochłonny, a Ty mówisz kilka wieczorów i już?
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny diamencikowy obrazek. Wspaniały efekt!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  14. Przesłodki obrazek! Piękny haft! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aż zapachniało poziomkami. Cudo!
    Ściskam, Beatko.

    OdpowiedzUsuń
  16. oglądam własnie te wyklejankowe obrazeczki i zastanawiam się, czy i ja nie powinnam się na jakiś skusić :) Twoje poziomeczki słodziutkie takie, przywodzą na myśl ciepłe, letnie popołudnia :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniały haft Beatko.:) Piszesz, że powstał w kilka wieczorów -chylę czoła. Duuużo zdrówka dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super kryształki, ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne wyklejanki, efektowne i chyba mniej pracochłonne niż krzyżyki. Pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają smakowicie!! mniam, mniam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny i smakowity obrazek :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Jaki piękny i smakowity. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny obraz.Poziomki wyglądają bardzo apetycznie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. wspaniałe poziomeczki,staranne i piękne

    OdpowiedzUsuń
  25. Obrazek jest cudny. Od razu chciałoby się przywołać lato, moją ulubioną porę roku.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wspaniały!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Mmmm uwielbiam poziomki aż zatęskniłam za tym smakiem :) przepięknie wyszedł obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jednym słowem kobiety kochają diamenty.
    Bardzo się cieszę ,że ze zdrowiem coraz lepiej. Twój sposób na życie okazał się jednym z tych cudownych eliksirow.

    OdpowiedzUsuń
  29. Prześliczny obrazek! Bardzo smakowity! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny efekt końcowy :) Gratuluję wytrwałości przy wyklejaniu diamencików!

    OdpowiedzUsuń
  31. Pieknie wyglada taki koralikowy obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny obrazek z poziomkami - :) bardzo udany hafcik - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Prześliczny jest ten obrazek. Poziomki... aż zapachniało wakacjami :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale ekstra i taki optymistyczny obrazek ! Brawo Beatko i ciesze sie ze wracacie co zycia :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zachwycający obrazek! I taki smaczny motyw:D

    OdpowiedzUsuń
  36. Poziomeczki jak żywe, aż chce się po nie sięgnąć i schrupać :) Też uwielbiam haft diamentowy, ale wolę raczej całościowy do wyklejenia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)