Obserwatorzy

niedziela, 1 maja 2016

AFRICAN &FLOWER Hipopotamy dwa :)

                             Witam wszystkich serdecznie . U mnie ostatnio jest ZOO,  a właściwie dwa hipopotamy :)  Jeden jest zamówiony, ten niebieski, a różowy został mi , ponieważ kuzynka jednak rozmyśliła się , choć wcześniej zamówiła pluszaka  dla wnuczki na roczek i takim sposobem mam w domu prawie ZOO :):)  Szkoda mi było już zaczętej pracy więc dokończyłam pluszaka  :):) Może jest ktoś chętny  na hipcia ?? To jest fajny prezent dla dziecka , już sama obdarowałam swoimi pluszakami pół dzieciarni w rodzinie , ale dałam też w prezencie na osiemnastkę siostrzenicy męża  i bardzo się podobał taki nietypowy prezent :)
                            Ze zdrowiem u mnie lepiej , co mnie ogromnie cieszy, od razu inaczej patrzy się na życie i wracają siły żywotne do działanie , choćby rękodzieła ....  mam zaczęte dwie szydełkowe serwetki , zaczęłam te haftować róże krzyżykami,  a i obrus też leży zaczęty, więc na brak prac nie mogę narzekać i na pewno się nie nudzę :):)

                                                            Moje prywatne ZOO :):)


















           Elementy na pluszaki , fajnie się je robi , gorzej zszywa w konkretny  kształt !

58 komentarzy:

  1. Cudowne są te pluszaki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko hipcie są przeurocze :**** Słodziaki dwa i jakie zgrabne mają zadki :P he he he :) pięknie je uszyłas :)Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne hipcie. Dużo pracy, ale świetny efekt!
    Ściskam Cię Bea!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne te hipopotamy, prawdziwe cuda

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajniutkie i bardzo ładnie razem wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne hipopotamy w radosnych kolorkach:)Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zwierzaki wyglądają uroczo, podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ one są sympatyczne!:)!:)!:) Urocze i kolorki maj.a sliczne:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wiosenne hipcie, i jakie mają zgrabne pupcie, to na pewno panie hipciowe:-) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne Twoje zoo a zdrówka oczywiście dużo życzę :))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Przefajowe hipotki :) Super wyglądają i świetne kolorki mają :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne te pluszaki aż mam ochote zrobić kilka takich:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hipopotamki śliczne, pupki mają doskonałe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudowne hipcie. W licznych kolorach je zrobiłaś. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Napracowałaś się a zwierzaczki są śliczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. One są fantastyczne !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Są świetne!!! Muszę się przyznać, że jeszcze takich nie widziałam, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super te hipcie, jak by był niebieski to pewnie bym się skusiła :) pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne pluszaki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zwierzaki no i kolorystyka energetyczna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miałam pisac, że z takich motywów chciałam zro torebkę:))

      Usuń
    2. Widziałam gdzieś w necie torebkę z tych elementów :)

      Usuń
  21. Słodasy te hipcia!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz widzę takie śliczne hipopotamy, podziwiam trud wykonania. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Beatko bardzo Ci dziekuje za odwiedzinki u mnie , wpadłam z rewizytą i jestem oczarowana Twoimi pracami , szydełko górą:))) uwielbiam dziergać i oglądać wydziergane prace , Twoje są przeurocze !!! Gratuluje zdolnych łapek i serdecznie pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe hipcie :) Ja też mam kilka tych kwiatków, ma by mis, ale leżą i czekają na wenę :) Dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uszyłam kiedyś misia , ale jest pracochłonny :)

      Usuń
  25. Takich radosnych hipopotamów jeszcze nigdy nie widziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne są. Fajnie nadałaś im krągłości;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czegoż to twórcze kobiety nie wymyślą? Niespotykany szydełkowy zwierz, podoba mi się.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne hipcie :) Sama teraz się przymierzam do szydełka, ciekawe co mi z tego wyjdzie. Bardzo przykre że kuzynka tak się zachowała...bardzo źle to o niej świadczy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zdarza się ,że ktoś coś zamówi ,człowiek stara się ,a potem z tą pracą zostaje !

      Usuń
  29. Nie, no! Świetne, na prawdę świetne! Zazdraszczam umiejętności, bo sama bym takich nie stworzyła. Podziwiam i pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne hipcie, w radosnych kolorach. Akurat do pokoju dziecięcego.

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne słodziaki do przytulenia :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Urocze przytulańce. Widać że włożyłaś kupę pracy w ich wykonanie. Ale widać również że warte były czasu poświęconego na ich wykonanie. Są po prostu słodkie

    OdpowiedzUsuń
  33. i jakie mają zgrabne dupeczki! ;-DDD

    OdpowiedzUsuń
  34. Urocze, oryginalne przytulanki. Jestem nimi zachwycona. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetne i pomysłowe. Takie nietypowe poduszki mogą być. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  36. Haha te zadki Ci się udały kapitalnie XD haha

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękne pluszaki .Cieszę się ,ze trafiłam i mogę podziwiać szydełko w Twoim wykonaniu.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Twoje hipcie powinno się zapisywać na receptę dla wszystkich dotkniętych chandrą!
    Nie sposób nie uśmiechnąć się na ich widok:-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Prześliczne są! Aż sama chciałabym mieć takiego w domu!

    http://sar-shy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Teraz sobie uzmysłowiłam, że nie robiłam jeszcze hipopotama :) A szkoda bo te zwierzątka są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  41. Hipcie są czadowe! Po prostu niesamowite!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale fajniutkie są te hipcie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)