Obserwatorzy

poniedziałek, 16 maja 2016

I u mnie "Podaj dalej " :)

               Dzisiaj listonosz przyniósł mi prezenty od Korneli z bloga miśkowe prace z zabawy " Podaj dalej "   na którą zapisałam się jakiś czas temu :)    Po otworzeniu paczuszki , takie oto cuda mi się ukazały !  Sówka jest urocza , notesik pomysłowy :)

 Zgodnie z zasadami dwie pierwsze osoby, które zgodzą się wyrażając chęć zabawy w komentarzu otrzymają ode mnie prezenty . Na przygotowanie prezentu mamy rok , to się dokładnie upewniłam , choć postaram się wywiązać z  zobowiązania jak najszybciej  :):)
Oczywiście osoby chętne  , które otrzymają prezenty ode mnie muszą zorganizować taka samą zabawę u siebie na  blogu :)   Zapraszam chętne osoby :):) Obdaruję czym chata bogata :)


                               Sówka jest urocza,  a notesik podziwiam :)


    

         Chcę Wam jeszcze pokazać medaliony ze Świętą Rodziną , tak tak ze świętą, nie zgłupiałam jeszcze :)  Wiem , że zbliża się lato , ale ja właśnie o takiej tematyce zamówiłam u Ani S z bloga Płonące motyle medaliony ! To jest prezent dla mojej serdecznej koleżanki , która Imieniny i Urodziny obchodzi jednego dnia  właśnie latem , to kiedy mam jej dać prezent jak nie wtedy !?

Wiem , że uwielbia ręcznie robione ozdoby na choinkę różne bombki , aniołki , gwiazdy , ale medalionów to jeszcze nie ma :):)    Kilka wytworów własnych rąk sama jej podarowałam , ale tym będzie zachwycona ! Ja wygrałam jakiś czas temu u Ani taki medalion w Candy i  bardzo mi się spodobał !
            


 


            Nie samym chlebem człowiek żyję , potrzebna też " strawa " dla ducha , dlatego  za namową mamy ,  która w tym miejscu była kilka razy, zapisałam się na dwudniową  pielgrzymkę , autokarową oczywiście o innej nie ma mowy  do Lichenia :) Podobno urocze sanktuarium  :) Ja mam za co dziękować , szczególnie  za udane dwa zabiegi i poprawę zdrowia . Nie ma nic cenniejszego niż zdrowie , będę to powtarzać do znudzenia !


 

23 komentarze:

  1. Beatko! Cudowny dostałaś prezent, ten notesik jest naprawdę świetny. a te medaliony są naprawdę cudowne. a Sanktuarium w Licheniu jest naprawdę urocze,i masz rację od zdrowia nie ma nic cenniejszego - Pozdrawiam cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty dostałaś i pomysł na zabawę super, niestety u mnie jak zawsze brak czasu, więc na razie nie podejmę się. Medalion w środku lata? - nic dziwnego, kto powiedział, że to musi być zima? Piękny jest ten medalion
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty dostalas Beatko.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezent bardzo ładny i miły :) co do medalionów zachwycają i to bardzo swoja elegancją i wykonaniem ! gratuluję serdecznie i pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty. Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prezenty !!! Byłam w Licheniu kilka razy. Ten stary Licheń z Golgotą bardzo mnie ujął, ale te nowo wybudowane sanktuarium niestety nie robi na mnie już takiego wrażenia. Oceń sama lub nie oceniaj. Najważniejsze są intencje, które nosisz w sercu :) Udanych pielgrzymek !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna niespodzianka Beatko :) Wspaniałe cuda otrzymałaś, a medaliony rewelacyjne, Ania tworzy same wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne i bardzo udane prezenty

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak! urocze
    raczej nie dasz rady zmówić zdrowaśki... tak cię wzrok odciągnie od tego co duchowe ;-)

    ale jak jest za co dziękować...
    cieszę się, że juz z tobą lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście Bazylika w Licheniu to żywcem przeniesiona Bazylika z Rzymu ...tylko ,że na wioskę ! Przepych uderza, ale i tak pomodliłam sie za wszystkich :)

      Usuń
  10. cieszę się, że prezenty Ci się podobają, a Licheń jest cudowny, warto tam pojechać

    OdpowiedzUsuń
  11. Do Lichenia co roku jeździli rodzice mojej mamy, ja nie byłam tam ani razu, ale kto wie... Medaliony piękne, prezent od Kornelii też.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przesliczne prezenty dostałas :) az jestem zazdrosna:-P sowka jest slodka. A notes rewelacyjny jest. No a babki a co to ze teraz kupione nawazniejsze zeby sie podobal prezent :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Udane prezenty dostałaś. Kwiatek od Ciebie ma się świetnie i wypróbowałam wreszcie peeling, bardzo mi podpasował.
    W Licheniu byłam kilka razy, nie będę oceniać, najważniejsze są intencje z jakimi się tam udajemy i ma to być przeżycie duchowe. Pozdrawiam Cię serdecznie i zdrowia życzę.:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Medaliony cudne - fajne prezenty otrzymałaś ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj, pozostawiam komentarz bawię się razem z Wami wieczorem zamieszczę u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się,że jesteś chętna do zabawy :)
      Zabawę zorganizujesz jak otrzymasz prezent ode mnie :)

      Usuń
  16. Medaliony są piękne! Przed gwiazdką, na choince będą robiły jeszcze większe wrażenie:) Pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super prezenty otrzymałaś, a zamówione medaliony dla koleżanki są śliczne, powinny się spodobać :)
    W Licheniu nigdy jeszcze nie byłam, a zdrowie najważniejsze, wiadomo.
    Jeżeli jest jeszcze miejsce na zabawę, to się zapisuję na "Podaj dalej":)
    Dużo zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jesteś chętna do zabawy :)Jesteś drugą osoba więc załapałaś się jak najbardziej :)

      Usuń
  18. Śliczne medaliony. Piękne prezenty otrzymałaś

    OdpowiedzUsuń
  19. :) WOW ale cudowne medaliony :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)