Obserwatorzy

środa, 25 maja 2016

Butelka - flakon : papierowa wiklina

                                       Wina nie pijam , ale butelki po winie owszem zbieram :)  Rodzina i znajomi wiedzą , że mam takiego hopla i znoszą mi przeróżne butelki , które ja później oplatam !
To dwie z mojej długiej kolekcji butelek - flakonów :)  Fajnie się prezentują  z żywym kwiatkiem.











            Takie plecionki wysłałam do Oliwii z bloga pasje- Oliwii  w zabawie Podaj Dalej :)
           Oczywiście dodałam również słodkości do paczuszki , ale nie sfotografowałam .


32 komentarze:

  1. Butelki są świetne, prezentują się znakomicie, plecionki dla Oliwii rewelacja. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Belos trabalhos, gostei.
    Um abraço e boa semana.
    https://andarilharar.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, jak oplatasz te butelki, ale prezentują się okazale, wyobrażam sobie, ile pracy kosztują.
    Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne kształty, też zbieram butelki po winie o ciekawych kształtach a potem je maluję w deku, chyba jesteśmy nieźle zakręcone:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty i pomysłowe wyplatane butelki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne ! Podobają mi się flakony ;)
    Zapraszam na post:
    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/05/jak-u-mnie-sprawdziy-sie-produkty.html
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń
  7. Super :) każda z nas ma jakiegoś hopla ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie te plecionki wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko! butelki są urocze a te kokardy na świetnie się prezentują , a prezenty wysłałaś wspaniałe - Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł na odnowienie wizerunku butelki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne i pomysłowe wyroby z wikliny papierowej Beatko.

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam armatki na butelki, ale takiej wersji jeszcze nie:)
    fajny pomysł i piękne wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne flakony. Podoba mi się i pomysł i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Tulam butelkowa maniaczko :* zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Beatko masz mistrza w pleceniu papierowej wikliny. Butelkowe cuda robisz . Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są Twoje wiklinowe dzieła! Takie cudeńka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Butelki ślicznie wyglądają.Świetna dekoracja.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że nadal papierowa wiklina na topie. Piękne prace tworzysz

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawie sobie pleciesz. A co do hopla, to mam ich wiele. I z tego powodu cieszę się, że mieszkam w bloku i mam ograniczoną powierzchnię:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale naplotłaś!:) Bardzo fajnie się prezentują te butle:) Plecionki dla Oliwii też śliczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne te butelki ja też zbieram i maluję bo oplatać nie potrafię. Fajnie te oplatane butelki i na pewno cudnie wygląda z kwiatami. Pozdrawiam =)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś planowałam zrobić takie kwiaty z wikliny, ale od pewnego czasu zmieniła mi się koncepcja wyplatania, za to Twoje są naprawdę fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kiedyś też zbierałam butelki do ozdabiania, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantazyjnie i niebanalnie ! Serdecznie pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! Świetne :)
    Mój blog
    ♥Odwdzięczam się za każdą obserwacje♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)