Obserwatorzy

środa, 16 października 2019

Niebiesko - żółty bukiet

                                
                                         Niebiesko - żółty bukiet tulipanów uszyłam dla Anny , która jako 
                                              pierwsza zgłosiła chęć posiadania  takiego bukietu 
                                                 w komentarzu u mnie na blogu  w zabawie  :))
                                          Oczywiście podpytałam jakie kolorki będą jej pasować do
                                         wystroju pokoju czy salonu i padło na kolor żółty i niebieski !
                                          Bukiet już dawno u blogowej koleżanki i cieszy jej oczy .






                                Jak widzicie bardzo dobrze idzie nam , mi i córce to szycie  tulipanów .


                                                               Dziękuję za pocztówki ****


                                                                                  OD DARII 





                Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających i idę dalej walczyć z liśćmi na podwórku :)

20 komentarzy:

  1. Piękne te tulipanowe bukiety szyjesz Beatko :) i brawa dla córki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, miło mi że mnie odwiedziłaś :), wpadam z rewizytą. Ja co prawda nieszyjąca i dlatego z przyjemnością obejrzę Twoje prace. Takie tulipany mogą ''rosnąć''w wazoniku cały rok i nie trzeba się martwić że zwiędną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie Wam idzie Beatko, szycie tulipanów!!!
    Pozdrowienia przesyłam z promieniami jesiennego słońca:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Tulipany przypominają, że wiosna przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko idzie wam świetnie to szycie super z Was zespół .
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny bukiecik i jakie ładne karteczki dostałaś:). Przy okazji zapraszam do siebie do zabawy:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo z Was utalentowane kobiety. :) Fantastyczne tulipany, cieszą oczy, są tak śliczne. :) Pozdrawiam Was bardzo serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uroczy bukiet na tle liści,raduje oczy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie Wam idzie szycie tych tulipanów - kolejne piękności stworzyłyście.
    Pozdrawiam serdecznie :)









    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne tulipany , a groszki dodają jeszcze więcej uroku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne tulipanki. Takie wesołe. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Beatko, mogłybyście założyć fabrykę tulipanków:) Śliczne są.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tulipany, to moje ulubione kwiaty :).

    Zawsze się zachwycam tymi szytymi, bo pięknie się prezentują :).

    Szkoda, że przegapiłam zabawę ale gratulacje dla Ani :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny bukiet, bardzo mi się podobają Twoje tulipany, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. O wow, ale cudowna kolorystyka tulipanów :) bardzo podoba mi się taki zestaw.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)