Obserwatorzy

wtorek, 19 grudnia 2017

Zabawa trwa w najlepsze

          Biorę udział w kilku zabawach Podaj dalej , dlatego zmobilizowałam się i zrobiłam 
          prezent trochę taki świąteczny Magdzie  z bloga Mój świat rękodzieła , która się do mnie 
          zapisała. Miały być koszyczki z papierowej wikliny i takowe w paczuszce się znalazły,
          jako , że zbliżają się Święta Bożonarodzeniowe to nie mogło zabraknąć stroika z bombką,
          więc i takie "coś " zapakowałam oraz  parę drobiazgów  bardzo przydatnych :)







                                                                     Bombka ze stroikiem  




                                                                           Przydasie i dodatki




                                        

Pocztówka od GOSI - dziękuję :)

  

15 komentarzy:

  1. Bombka fantastyczna !!! ja własnie wysłałam swoje podaj dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko, przygotowałaś paczuszkę na bogato :) Piękne upominki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna bombka. Piękne upominki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna i pokaźna paczuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko,piękny prezent przygotowałaś a z koszyków Magda na pewno będzie zadowolona bo są mega przydatne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale bogate podaj dalej! Ekstra Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama radość otrzymywać,ale i dawać prezenty.
    Beatko przygotowałaś wspaniałe podarki.Koszyczki zachwycają,wyglądają jak z prawdziwej wikliny,no ale bombka jest cudna.Magdalena będzie zadowolona ,to pewne.
    Pozdrawiam cieplutko 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko, prawdziwy z Ciebie święty Mikołaj.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne podarki Beatko :). Madzia na pewno będzie z niego zachwycona. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)