Obserwatorzy

piątek, 8 grudnia 2017

Czerwone Aniołki

             Nie robiłam jak dotąd kolorowych Aniołków , ale musi być ten pierwszy raz , prawda ?
             Mimo moich obiekcji czy nie będzie nić farbować przy usztywnianiu  Aniołki 
             wyszły fantastyczne . Bardzo mi się spodobały i kto wie czy sobie też takich nie zrobię :)
             Te śliczne Aniołki powędrowały w świat i mam nadzieję , że się podobają .






                                         Pocztówki od Was jakie dostałam ostatnio  :)
                                   
                                                                          Od BEATY





                                                                              Od WANDY 




                        Jeśli bym coś pomyliła przy podpisywaniu to dajcie znać  na maila , 
                                    tak dużo  przychodzi przesyłek , że mogę coś przekręcić  !

35 komentarzy:

  1. Cudaśnie wyglądają czerwone aniołki. Bije z nich magia świąt niesamowicie. :)
    Miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko,a kto powiedział że aniołki muszą być białe ? 😃 przykładem są twoje cudnie czerwone i napewno przyniosą radość nowemu właścicielowi 😍
    Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko śliczne!
    Uściski ode mnie i od Basi (bo miałam przekazać uściski bardzo serdeczne)
    ;)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze są, choć ja jednak wolałabym białe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne. Fioletowe też byłyby ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne aniołki :* wcale nie muszą być białe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko, czerwone aniołki są naprawdę piękne.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten czerwony kolor świetnie pasuje do zielonej choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. czerwonych dotąd nie robiłam, bardzo oryginalne

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko - rewelacyjne są te czerwone aniołki:)
    Bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beatko nie wiem doprawdy kiedy Ty masz czas na te robótki,ale aniołki czerwone wyszły zajefajnie,zachwycam się nimi :)
    Serdeczności przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne czerwone aniołki, szczególnie z naturalną zielenią iglaków.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. ktoś miał fajny pomysł, a dzięki temu trochę poeksperymentowałaś:) Ciekawie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniołki w czerwonej odsłonie wyglądają ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. W czerwonej odsłonie wspaniale wyglądają! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. takie czerwone też śliczne

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno sie podobają, bo są urocze. Ja właściwie robiłam białe aniołki ale zdarzyło mi sie tez fioletowe. Ale chyba wszystkie kolory dozwolone :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Odlotowe te czerwone aniołki!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Beatko! Czerwone Aniołki też są ładne, Ale wolę białe :-) Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  20. No co ty, czerwone też mogą być. Ślicznie im z tą złotą nitką. I z zieloną choinką idealne połączenie 😀

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale swietnie sie prezentują Beatko!!! Cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudownie wyszły te aniołki!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Choinka cała w czerwonych aniołkach wygląda świetnie! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocze aniołki:)) Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne takie kolorowe. rozweselą choinkę. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo pomysłowa anielska rodzina!
    Dziękuję za moje białe-są urocze. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Beautiful crochet angels, Beata. I love their red colour. Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne aniołki takie czerwone też fajnie wyglądają :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo oryginalne aniołki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne i zupełnie inne:) na pewno spodobały się nowym właścicielom:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)