Obserwatorzy

piątek, 22 września 2017

MÓJ HAFT - Matka Boska

                                 Udało mi się dokończyć jakiś czas temu zaczęty haft, który 
                                                     nie dawno Wam pokazywałam .
                             Haft przedstawia  Matkę Boską Nieustającej Pomocy  .
                             Wyszywałam z myślą o sobie , ponieważ nie posiadam żadnego świętego 
                             obrazka na ścianie w domu  przeze mnie wyszytego , aż wstyd się przyznać !
                       Miałam kiedyś Matkę Boską Częstochowską , ale poszła w świat zdjęta ze ściany...
                                 Sam wzór jak i haft bardzo mi się podobają , jest taki subtelny .










                          Nie wiem czy to zbieg okoliczności czy tak miało być , ale ten obrazek   
             w tej chwili jest mi drogi , jest mi pociechą w trudnym czasie dla mojej rodziny .
             Niestety los znów nam daje "po nosie " i teraz musimy się zmierzyć z chorobą męża ...
                        tą najgorszą chorobą , która zabiera tylu ludzi  !!
             Inne plany wzięło" w łeb", nie poszłam na rozmowy w sprawie pracy , bo muszę być 
                                        podporą dla męża i dzieci  !

                                   Moje Kochane dziękuję za kartki , które nadal do mnie przychodzą :)

                                                                            Od BEATY


                                                                                   Od ULI


                            Moim 200 - tnym obserwatorem została Jola Sobaszek i dla niej przygotuję 

                                                           małą niespodziankę   - gratuluję  :)



         
            
                      

45 komentarzy:

  1. Beatko, haft jest przepiękny! życzę zdrowia dla męża, trzymam kciuki, myślami i modlitwą jestem przy Was:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Beatko! Wyobrażam sobie co przeżywacie.
    Dużo siły Wam życzę!!!
    P.S. Obraz, który wyhaftowałaś jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo sił dla Darka i dla Was. Trzymajcie się. Jak wiesz zawsze możesz na mnie liczyć. Haft przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  4. "święta" ochrona a zawsze się przyda... szczególnie w takiej chwili.... Beatki, trzymajcie się i nie dawajcie gadzinie! Twoje wsparcie będzie najlepszym "lekarstwem" i tego najwięcej potrzeba. Cos o tym wiem....
    Walczcie, wbrew pozorom wielu się udaje wygrać.
    Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosia mi mówiła... pamiętam w modlitwie o Was...
    Obraz piękny :) Matka Boska Cygańska należy do moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wczoraj na nieszporach wołałam do Boga, pamiętając o Was (Gosia mi mówiła). Obraz cudowny (jeśli dla siebie, daj do poświęcenia- też tak robiłam ze świętymi obrazami jak haftowałam) Serdeczności posyłam i tulę :) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko Tobie i Twojej rodzince zdrowia życze, wspieram myslami i modlitwą.Haft fantastyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny haft!
    Beatko, myślami i modlitwą jestem z Wami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny haft, kartki też dostałaś śliczne. Pomodlę się za Was, powodzenia w walce, dacie radę! Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny haft. Niech Matka Boska otoczy Was opieką. Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
  11. Beatko Bożej Opieki i wszystko będzie dobrze.
    A haft jest cudowny.
    Pozdrawiam cieplutko Beatko Ciebie i całą Twoją rodzinę

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam taki obrazek w dzieciństwie...piękny haft!

    OdpowiedzUsuń
  13. Beaciu, cudowny haft. Niech Mateczka Nieustającej Pomocy Was wspiera, ja pamiętam codziennie w modlitwie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny obraz!
    Modlę się za Was Beatko i trzeba wierzyć że wszystko będzie dobrze. Koleżanka miała glejaka wielopostaciowego w trzecim stadium i na razie wyniki wskazuja że go pokonała, w co lekarze nie wierzyli.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały obrazek śliczny haft.
    Ps. Beatko czy ja mogę Tobie też wysłać jakąś karteczkę? :)
    pozdrawaim serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę o pocztówkę :)

      Usuń
    2. Dziękuję za namiary, wyślę bardzooo bardzooo chętnie :)

      Usuń
  16. Beaciu Kochana :* haft jest przecudowny. Pamiętam o Was w modlitwie - Gosia mi mówiła. Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Kawał roboty włozyłaś w ten obraz.To znaczy,że jesteś wytrwała. Siły i nadziei życzę Ci z całego serca.

    OdpowiedzUsuń
  18. Droga Beatko - dużo siły dla Ciebie a zdrowia dla Twojego małżonka. Haft jest cudny. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Beatko. ...ja tez wspieram Was modlitwą. ..a wiem ze modlitwa i wiara czynią cuda.
    Przepiękny obraz Matki Bożej. ..tez mam go w planach.
    Życzę mnóstwa siły i wiary. Ściskam mocno....a i ja też z przyjemnością mogę wysłać pocztowke. ..tylko poproszę o adresik na maila:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beatko, cudny obraz, wierzę, że uczyni cuda.Jestem z Wami w myślach i modlitwie. Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego dobrego, dla Ciebie, męża i dzieci, bede myslami z Wami.

    OdpowiedzUsuń
  22. Beatko, piękny obraz:) Wspieram Was modlitwą.

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczny obraz:-)
    Dużo zdrówka Wam życzę i pozdrawiam serdecznie:-*

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo zdrowia dla męża i mnóstwa siły dla Ciebie! Wspieram Waszą rodzinę modlitwą :*
    A obraz świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny haft! Życzę Twojemu mężowi dużo zdrowia, a Tobie dużo siły abyś mogła Go wspierać.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny obraz. Dużo zdrówka dla małżonka a Tobie dużo siły aby Go wspierać:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Beatko powiem tak Matka Boża Cygańska ,bo taka jest nazwa tego obrazka,jest i moją ulubioną mateczką,obok Matki Boskiej Częstochowskiej i Matki boskiej Karmiącej.
    Jest ona patronką wędrowników,ale myślę też że jako Matka Boża otacza opieką nas wszystkich,którzy się do niej zwracamy z modlitwą.
    Przykro mi ,ale życzę Wam jak najlepiej ,zdrowia dla małżonka i dużo wiary, że los się odmieni na lepszy.
    Przytulam mocno Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałaś, ale już masz. Niech Ci pomoże przetrwać trudne chwile. Życzę Ci siły, wytrwałości i pogody ducha.

    OdpowiedzUsuń
  29. Beatko! Obraz Matki Bożej jest Przeuroczy, I na pewno Matuchna będzie miała Was pod swoją opieką, Beatko! Jestem z Tobą i Modlę się za zdrowie Twojego męża, Ale i za Ciebie, Aby starczyło Ci Sił przetrwać te ciężkie Chwile - Pozdrawiam Cię Serdecznie i trzymaj się kochana

    OdpowiedzUsuń
  30. Beatko wiem co czujesz mój partner zmaga się z nowotworem drugi rok. Pierwszy rok potężny guz w nodze, drugi rok przeżuty do płuc i chemia. Lęk jest non stop, guzy zmniejszaja się i powìekszają. Ńajważniejsze żeby się nie poddawać, niech mąż nie rezygnuje z pracy to istotne żeby obracać się wśród ludzi. Jestem myślami z Wami walczcie :). A Matka Boska niech ma Was w opiece.

    OdpowiedzUsuń
  31. Beatko haft jest przepiękny niech Waszą rodzinę strzeże!!!Trzymam kciuki za zdrowie męża!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Podziwiam, haft jest wspaniały!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Haft jest piękny, ale teraz trzymaj go mocno u siebie.
    Beatko, wiara czyni cuda, wiem coś o tym. Najważniejsze by się nie poddać. Wzdycham za Wami do Świętych od spraw trudnych i beznadziejnych, wierzę, że będzie dobrze. Pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  34. Beatko przytulam mocno i życzę wam dużo sił! Haft przepiękny, niech będzie dla Ciebie źródłem optymizmu, wiary i nadziei w to, że los się odmieni. Pozdrawiam:-)
    P.S. Gdybym mogła jakoś pomóc, przynajmniej radą, korzystając z doświadczeń moich i moich wielu chorych znajomych, to śmiało pisz na priv

    OdpowiedzUsuń
  35. Obraz jest piękny. Mi się marzy wyhaftowany Jan Paweł II ale ciągle nie znalazłam jeszcze takiego, który by mnie zachwycił :).

    Beatko mam nadzieję, że Twój mąż wyzdrowieje. Trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  36. obraz jest nieziemnski:) troszke mnie tu czasu nie było:( kochana nie łam sie. Mąż wyzdrowieje. zobaczysz trzymam kciuki i pomodle sie za niego i badz silna i nie łam sie. Dawaj duzo wsparcia a zobaczysz ze chorubsko przgra :* pozdrawiam i buziaki :*:*

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudny haft, sama mam podobny w planach bo tak samo jak i Ty nie mam żadnego świętego obrazka w domu. Przykro mi z powodu męża, wiem jak to jest zmagać się z chorobą, wierze jednak że przezwyciężycie wszystko, a choroba ustąpi i będzie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  38. Przepiękny haft!!!Dużo zdrówka dla męża a dla Ciebie dużo siły i wytrwałości abyś mogła Go wspierać w walce z chorobą.Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  39. Haft przecudny. Boski.Kochana...jest mi tak przykro. Tak bardzo chciałabym pocieszyć. Nie umię sobie wyobrazić, co teraz czujecie. Napiszę banalnie...bądź silna. Ja bedę się modlić całym swoim sercem za Was!!! Jestem z Tobą, będę wspierać!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowny obraz wyhaftowałaś, będzie pięknie prezentował się na ścianie:)
    Przykro mi z powodu choroby, życzę Wam siły, niegasnącej nadziei i wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  41. Mamusia niech wyprasza dla Was łaskę zdrowia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)