Obserwatorzy

środa, 27 grudnia 2017

Płaski Anioł

         Dostałam kiedyś wzory na Anioła płaskiego , jako 
         zawieszka do okna lub jako ozdoba na choinkę .
         Mnie bardziej przypadła do gustu ozdoba na okno ,
         dlatego postanowiłam takiego Anioła wyszydełkować 
                                   dla córki na święta .
         Muszę przyznać , że bardzo ładnie się prezentuję   :)

                                             PŁASKI ANIOŁ 








    
                                    Tak się prezentuje na oknie  !
                      U nas taka słoneczna pogoda pod koniec grudnia ! 

             Dostałam miły prezencik od Renaty z bloga to co lubię ..
                             za który bardzo serdecznie dziękuję   :)





                                   A na koniec dziękuję za pocztówkę 
                                                       Od Mirki    




               
                      

35 komentarzy:

  1. "Płaski Anioł" jest śliczny Beatko!
    P.S. Dziękuję za życzenia:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Anioł jest ekstra i bardzo mi się podoba ***

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczny Aniołek :) cudne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, anioł super, a w prezencie od Renaty się zakochałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny aniołek! Robiłam raz płaskiego, ale ten wzór jest o wiele ładniejszy.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny aniołek. Aniołki tak mają zawsze są pięknej urody. A prezenciki ... super

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko, piękny i delikatny anioł.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko! Bardzo Piękny Anioł - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny aniołek Beatko,też kiedyś go robiłam :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko aniołek piękny :)
    dużo zdrówka i szczęścia w Nowym Roku życzę
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. W oknie aniołek prezentuje się uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Boski ten aniołek i wspaniale prezentuje się na oknie. Dodaje uroku i magii. <3 Miłego dnia dla Was. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniołek dostojnie prezentuje się w oknie.
    Beatko, a mnie zauroczyły bombki - jeżyki z poprzedniego posta, ciekawa jestem jak się je robi.
    Dobrych dni Wam życzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podobnie jak karczochy , tylko inaczej składa. No i wstążka jest inna :)

      Usuń
  14. Anioł piękny, wydaje się spory :)
    a te frywolitkowe cuda... zazdraszczam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna ozdoba na okno.
    Piękne wykonanie. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Taki Aniołek to pasuje do wszystkiego. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny jest ten anioł. Świetnie się prezentuje i na oknie i na choince :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Anioły w każdym wydaniu,a Twój Beatko w oknie prezentuje się wspaniale.
    Renia obdarowała Ciebie samymi cacuszkami :D
    Serdeczności zostawiam dla Ciebie na każdy dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nawet nie wiedziałam,że płaskie aniołki są takie piękne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny aniołek i cudne prezenty :)
    Widzę , że wreszcie dotarła kartka z moim miastem :) myślałam, że zaginęła w tym przedświątecznym zgiełku gdzieś na poczcie.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie Anioły są piękne. Niech opiekują się Wami.
    Frywolitki.Śliczne
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczęśliwego, zdrowego Nowego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny aniołek pięknie się prezentuje jak ozdoba okna a takiego prezentu tylko pozazdrościć. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczności. Aniołek jest mega piękny!

    OdpowiedzUsuń
  25. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    หนังตลก

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)