Obserwatorzy

niedziela, 21 lutego 2021

Aniołki - haft koralikowy

                             Jak większość rękodzielników ciągnie mnie do poznawania  nowych technik 

                         rękodzieła !Haft koralikowy zaciekawił mnie bardzo , bo jest bardzo efektowny:) 

                        Wyszyte Aniołki to moja druga praca wykonana tą metodą , muszę przyznać ,

                           że tym razem udało mi się uniknąć podstawowego błędu, czyli ściągnięcia 

                            materiału , jak za pierwszym razem , tym razem uważałam na to bardzo





 
A tu haft w trakcie pracy, nie był trudny , bo część elementów jest namalowana
 

 


                                           Pocztówka od BASI do mojej kolekcji :)

 
Córka obchodzi w marcu 21 Urodziny , jeśli ktoś chciałby sprawić jej radość zapraszam 


 



 


31 komentarzy:

  1. Rewelacyjny haft, a te złote koraliki dodają mu uroku. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszedł.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są aniołki wykonane haftem koralikowym. Tło jest bardzo efektowne.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo efektowny haft :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie się ten haft prezentuje, Beatko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniołki są cudowne!
    Czy w zestawie do haftowania są już koraliki czy dokupuje się oddzielnie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyszło. Pozdrawiam cieplutko 💓💓💓💓

    OdpowiedzUsuń
  8. Mimo wszystko to chyba nie jest takie proste poprzyszywać wszystko tak równiutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy ten koralikowy haft. Podziwiam za cierpliwość bo chyba tego wymaga ta technika. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudny haft Beatko. Podziwiam wprawną rękę, bo wymaga niezwykłej precyzji i dobrych oczu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo pięknie ten haft wygląda, świetnie zrobiłaś ten obrazek.😊
    Banerów powiesilam .

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyszedł hafcik. Gratuluję, jest bardzo ładny. Pozdrawiam ciepło.
    Banerek wieszam. Chętnie wezmę udział w tej niespodziance. To jest niezwykle przyjemne. Doznałam tego osobiście. Twoja córcia ma tyle lat co mój wnuk i oboje w tym samym miesiącu kończą 21 lat.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super są te Twoje aniołeczki :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam koralikową pracę 🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie jest nauczyć się czegoś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne aniołeczki, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy ten hafcik - Beatko wyszedł Ci rewelacyjnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocze aniołki, bardzo fajnie prezentuje się Twój haft koralikowy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super! Piękny haft! Doskonały efekt!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny haft!Aniołeczki cudnie wyglądają na tle ciemnego nieba .Proszę o adres -graziach2@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana
    Piękna praca artystyczna- haft, jak zawsze u Ciebie😄💖
    Serdeczności imieninowe zastawiam wraz z uśmiechem serdecznym🌼😘☕🧁

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW hafcik jest cudowny i tak pięknie się prezentuje! Osobiście nie miałam jeszcze doczynienia z haftem koralikowym, może i ja spróbuję?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)