Obserwatorzy

środa, 3 lutego 2021

Uroczy hafcik

                 Po dość intensywnym czasie szydełkowania z wielką przyjemnością powróciłam do xxx.

                            Jeden haft jest w oprawie, a dwa są na tamborku w trakcie wyszywania .               

                       Skończony haft , ale bez oprawy chcę Wam pokazać , mnie zauroczył

                             delikatnym wzorem oraz żywymi kolorami - jest piękny !



 

 
    A na tamborku jest Matka Boska Częstochowska ...
oraz głowa kota , a w oprawie Jan Paweł II :))
Będzie się czym chwalić w najbliższym czasie . 

25 komentarzy:

  1. Beatko przepiękny hafcik stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey dear! Loved your post and allready followed your blog, i want invite you to visit and follow my blog back <3

    www.pimentamaisdoce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko, naprawdę uroczy haft, jestem zachwycona.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tytuł wpisu mówi sam za siebie -faktycznie uroczy hafcik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny haft delikatne motyle i kwiaty.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie się zgadzam z Tobą . Haft jest piękny a dodatkowo uwielbiam motyw latarni. Ciekawa jestem i pozostałych haftów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny haft, pięknie wykonany, idealny każdy szczegół :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hag jest cudowny. Kolory żywe super. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Cię wzięło :) dawno nie widziałam u Ciebie krzyzykow. Wcale nie dziwię się, że zauroczyl Cię ten haft. Bardzo podobają mi się motywy z latarnią. Ten jest piękny, jestem ciekawa kolejnych. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście uroczo wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny z różami i latarenką, sporo wyhaftowalas, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo uroczy hafcik:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, delikatny i subtelny 😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest piękny! Ściskam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki piękny,kolorowy,zwiastuje wiosnę

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowny jest i faktycznie delikatny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)