Obserwatorzy

czwartek, 1 października 2020

Październikowe " Podaj dalej "

                          Przyszła wiadomość od Alicji na maila , że paczuszka do mnie wysłana z zabawy ,

                                    oj z niecierpliwością na nią czekałam , ciekawa co w niej będzie  :))  

                                I jest ! Najbardziej spodobała mi się podstawka , ręcznie wykonana ,

                                            prześliczna praca , uwielbiam takie nietuzinkowe rzeczy ! 

 



 

                        Ładna , prawda ? Tym bardziej mi się podoba , bo ja takich rzeczy nie potrafię .

                        Po za tym w paczuszce znalazły się  "przydasie ", które kiedyś się wykorzysta

                                          do robótek ręcznych , słodycze , pocztówka i magnes :) 

 




 

                                To cóż..... pora kontynuować zabawę, zapraszam dwie osoby do dalszej 

                                                    zabawy , zgłaszamy się w komentarzach  :) 

                                    Dla osób , które się zgłoszą ja  w ciągu roku przygotuję prezent, 

                                       który po otrzymaniu trzeba opublikować na blogu i zaprosić 

                                                    kolejne dwie osoby do kontynuacji zabawy ! 

 

                                                          Serdeczne podziękowania za pocztówki  

 

                                                                              OD ALICJI

 


                                                                      OD GABRIELI 


                                                                               OD BASI 


 

16 komentarzy:

  1. Pięknie zostałaś obdarowana Beatko, a podstawka cudna. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta podstawka jest prześliczna. Wspaniała przesyłka. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałaś świetną paczuchę :) Spokojnego wieczoru.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie zostałaś obdarowana, Beatko, ta podstawka jest niezwykła.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe podarunki Beatko, a podstawka, no cudo! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podstawka jest rewelacyjna. Mam nadzieję, że spożytkujesz ją w ciekawy sposób.

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne prezenty dostałaś :) ciekawa jestem jak wykorzystasz włóczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie prezenty zawsze cieszą ja z dumą noszę chustę od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniala przesyłka . Ceramikę Alicji ciągle z zachwytem podziwiam. Pozdrawiam cieplutko 💖💖💖💖

    OdpowiedzUsuń
  10. Podstawkę już podziwiałam u Alicji.
    Twoje szydełko z włóczek też pewnie zadowolone.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe prezenty otrzymałaś,pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny prezent i przydasie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna podstawka i powiększa Ci się kolekcja kartek. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezent super a podstawka wyjątkowo piękna i niepowtarzalna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)