Obserwatorzy

czwartek, 24 września 2020

Słonik na kiermasz

       Tak się złożyło  , że w ten weekend u nas odbędzie się gminny kiermasz , gdzie można 

              zaprezentować swoje prace, a że ja ostatnio "zaszydełkowana " jestem  to.....

                powstał kolejny szydełkowy słonik w energetycznych kolorkach  :))

                               Mam nadzieję , że się spodoba i zrobi furorę .

        Teraz stop z pluszakami , bo .....haft koralikowy stoi w miejscu od kilku miesięcy !

 



 










 

13 komentarzy:

  1. Śliczny ten słonik. I taki wesoły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Łał zaszalałaś bardzo piekny słonik Beatko.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pewna, że ten piękny słonik bardzo szybko znajdzie swojego nowego właściciela. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny słonik. Życzę , aby miał duże wzięcie. Pozdrawiam cieplutko 🌷☘️☘️

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten piękny słonik na pewno znajdzie swoich fanów, Beatko.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny szydełkowy konik. Z pewnością przyniesie komuś szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny jest ten słonik, pozdrawiam ANia

    OdpowiedzUsuń
  8. Słonik w takich kolorkach wygląda bardzo ładnie, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słonik jest wspaniały, jedyny w swoim rodzaju. Zapewne był podziwiany i zachwycił nie jedna osobę 🙂

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesolutki i energetyczny słonik w pięknych kolorach lata.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super słonik , to już któryś z kolei ***

    OdpowiedzUsuń
  12. Uroczy ten słonik. Zrobił pewnie furorę 😃

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)