Obserwatorzy

wtorek, 10 października 2017

Róże - haft matematyczny

                            Róża to piękny kwiat , przyznacie same , choć czasem potrafi ukuć  >
                    Lubię te królewskie kwiaty i nawet do ślubu miałam wiązankę z morelowych róż .
                      Dlatego z miłą chęcią wróciłam do wzoru róży - haftem matematycznym , 
                            dodatkowo jeszcze w czeluściach Internetu wygrzebałam kolejny ,
                                                        śliczny wzorek róż  :) 
                            Karteczki zrobione wcześniej dla Jubilatów i Solenizantów ,
                            wrześniowych i październikowych, większość już wręczona  :)














                                     Schemat róży dla chętnych zaczerpnięty z Internetu !




                                                   A teraz przedstawiam kolejne Aniołki 
                                                                   Ze złotą lamówką




  
                                                                   Ze srebrną lamówką 




                               Ostatnio jestem " zaszydełkowana ", ale to i dobrze , mam mniej czasu na 
                               rozmyślania i martwienie się ! Szydełko i kordonek można wziąć wszędzie 
                                                         ze sobą i dziergać , prawda ?
                    
                     
                                              Dziękuję za pocztówkę z pozdrowieniami 

                                                                          Od GOSI



40 komentarzy:

  1. Cudne karteczki! Róże są bardzo wdzięcznymi kwiatami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Beaciu, przepiękne są Twoje haftowane róże i aniołki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne róże i piękne aniołki! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Haftowane róże wyglądają prześlicznie, a aniołki są boskie, zwłaszcza te z warkoczami.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieustannie zachwycam się Twoimi pracami. Haft matematyczny uwielbiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne różyczki, a aniołki jak zwykle piękne perfekcyjne. O tak szydełko jest dobre na wszystko:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne karteczki i urocze aniołki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Motyw haftowanej matematycznie róży jest bardzo ładny. Aniołki śliczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniołeczki są wspaniałe. ślicznie się prezentują.
    Iii dziękuję za karteczki :) Bardzo mi miło Beatko.

    ps. w kolejnym poście się pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Beatko! Śliczne karteczki z różami, Aniołki również Urocze - Pozdrawiam Cię Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne karteczki, a aniołki cudne:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartki z haftem matematycznym pomysłowe i oryginalne! Po otrzymaniu od Ciebie kartki w tej technice tak się zmobilizowałam, że działam w tej technice i pokażę wkrótce. Dzięki za inspirację. Pozdrawiam:)0

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne stadko aniołków :)A i karteczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Aniołki śliczne, karteczki również. Ta pierwsza wygląda, jakby te róże chciały się tulić. hehe Tak to widzę. Bardzo fajne. :)

    Dużo zdrówka. Mam Was w myślach. Ściskam. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne róże, karteczki prezentują się uroczo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne kartki, aniołki też :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rany, jak Ty to robisz - kolejne aniołki. Te ze srebrną nitką wymiatają (chociaż wszystkie są piękne oczywiście).
    A Twoje karteczki to mistrzostwo, wiem coś bo sama mam jedną :)
    dzięki Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne karteczki a aniołki cudnie się prezentują.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne kartki, haft matematyczny to dla mnie kosmos! A aniołki prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beatko chyba masz turbo-igiełkę w rączkach!!Wszystko piękne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna karteczka i aniołki,dużo pracy włożyłaś..

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne karteczki a aniołki robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam róże we wszystkich pracach. Karteczki wyszły rewelacyjne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Delikatny i subtelny hafcik .Idealny na karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Podziwiam Twoją wszechstronność,karteczki piękne no i ta powiększająca się armia anielska cudnie :)
    Przytulam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne karteczki ...haft niezwykle subtelny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczne karteczki i przepiękne aniołki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, Beata! Your stitched cards are super!!!!! And I love the beautiful crochet angels, my friend! I visited Krakow in 2010 and I LOVED the old town!!! Kisses!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kartki prześliczne! róże prezentują się pięknie, a Anioły fantastyczne! pozdrowienia ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystko cudowne, jak zawsze :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna róża i piękne wykonanie! Z chęcią przygarnęłabym taką kartkę :) Aniołki cudowne. Widze, że już świątecznie u Ciebie na szydełku. U mnie wirusowo :) Pocztówka też super!
    Nareszcie dodałam Twój blog do odwiedzanych i będę teraz już na bieżąco!
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  32. Różyczki na Twoich kartkach prezentują się pięknie! Aniołki śliczne:) Uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne róże. To moje ulubione kwiaty.
    Aniołki słodkie 😃 To prawda, trzeba zająć czymś ręce, aby czasami nie myśleć o przykrych sprawach.

    OdpowiedzUsuń
  34. Te róże, to jeden z moich ulubionych wzorów, aniołki piękne. Dla Ciebie szydełko, a dla mnie haft matematyczny jest taką odskocznią od codzienności i świetnym relaksem.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja jedynie lubię herbacianie róże, ale wolę otrzymać goździki, to moje ulubione kwiaty, oraz fiołki, ale fiołki leśne tak trudno trzymać w domu, a pachną najpiękniej ze wszystkich kwiatów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)