Obserwatorzy

czwartek, 5 października 2017

Plecionki za biżuterię

                        Nie muszę chyba przypominać , że ja sroka jestem na biżuterię  !?
                 W szczególności podoba mi się ta ręcznie robiona , jest jedyna w swoim rodzaju !
                 Dlatego jak zobaczyłam u Małgosi na blogu Mania koralikowania czyli moje     
                 rękodzieło bransoletkę ... to się w niej zakochałam od pierwszego spojrzenia ! 
                    Oczywiście napisałam do Małgosi czy jest do sprzedania , ale blogowa 
                                 koleżanka wolała moje plecionki z papierowej wikliny , więc 
                                                             umówiłyśmy się  na wymiankę .
                         Biżuteria dotarła do mnie szybciutko , piszę biżuteria , bo do bransoletki 
                            Małgosia dodała kolczyki oraz zmyślny wisiorek - broszkę  :)
                                     Całość jest w ślicznych , ciepłych odcieniach brązów.
                                      Mnie troszkę zeszło ze zrobieniem koszyczków ,  
                            ale z efektu jestem zachwycona , a Małgosia napisała , że są idealne !









                                                     A to mój komplecik biżuterii .







                                          Bardzo dziękuję , że zgodziłaś się Małgosiu na wymiankę  :)

                                           Kolejne pocztówki do kolekcji , piszcie na nich pozdrowienia :)
                                                     Dziękuję , że o mnie pamiętacie , to bardzo miłe .

                                                                            Od BEATY



                                                                                Od AGATY
 

 

23 komentarze:

  1. śliczna wymiana. :)
    kolejne piekne pocztóweczki.
    ps. przepraszam , że zawaliłam by napisać pozdrowienia :D
    obiecuję poprawę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawiłyście sobie super prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że wymianka się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudna biżuteria i piękne koszyki, czyli bardzo udana wymiana:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne koszyczki zrobiłaś i przepiękną biżuterię otrzymałaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne koszyczki, wspaniała biżuteria. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  7. Beaciu, naprawdę wspaniała wymianka: i Twoje koszyczki, i te biżutki są perfekcyjne.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko,koszyczki są idealne, tak starannie wykonane, podziwiam, biżuteria ciekawa! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko piękne koszyczki. Pozazdrościć tylko talentu. Biżutki wspaniałe i najważniejsze że obie jesteście zadowolone. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne koszyczki i biżuteria cudna! Udana wymianka:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejujeju! Zakochałam się w tych koszyczkach! :o
    jestem w trakcie remontu, i lada chwila będę się przeprowadzać - a będe miała białą kuchnię z pastelowymi dodatkami... i takie koszyki pięknie by się wpasowały... Beatko, może byłabyś chętna na wymiankę...? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteście zadowolone, więc wymianka bardzo udana. I koszyczki i biżuteria super!
    Beatko, przesyłam całej Twojej Rodzince dużo pozytywnej energii:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Beatko! Koszyczki jak zawsze urocze, A Biżuteria jest piękna - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Wymiana udana, śliczne koszyczki stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna wymianka :) Koszyczki śliczne, a biżuterię dostałaś cudowną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wymiana udana, a to najważniejsze :D Plecionki cudne a bransoletki wspaniała :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful creations, Beata!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne prace, i Twoje ikoszyczki i biżuteria.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)