Obserwatorzy

niedziela, 23 kwietnia 2017

Kartki haftem matematycznym i prezenty :)

                               Biegam dzisiaj jak  przysłowiowy "kot z pęcherzem " z aparatem po 
                   podwórku !!! A to za sprawą pogody . A właściwie jej  braku !!
                   U nas burzowo , deszczowo i tęczowo ( widziałam pierwszą tęczę tego roku ),
                   dlatego jak tylko zobaczyłam przebłyski słońca to łapałam aparat , przygotowane 
                   prace do fotografowania i biegłam na podwórko robić sesję zdjęciową :)
                   Do tej sesji podchodziłam kilkakrotnie , bo słoneczko było cosik kapryśne dzisiaj ...

                    Chcę pokazać Wam dwie kartki komunijne jakie wykonałam dla znajomej 
                   haftem matematycznym : dla chłopca i dla dziewczynki  .
                   Wzór znalazłam w czeluściach Internetu i za pomocą zdjęcia " rozpracowałam "!

                                                                                   Haft matematyczny 
                                                                              Pierwsza Komunia Święta  








                             Chcę złożyć wszystkim serdeczne podziękowania za życzenia Urodzinowe 
                              pod poprzednim postem oraz pokazać  prezenty jakie otrzymałam 
                                                                        od Was z tej okazji !






                    
                                                         Tu wszystkie  prezenty razem 


                                             Prześliczny czekoladownik od Anetty  z bloga Jamiołowo !
                                      Naprawdę czekolada to jest dodatek do tak pięknego opakowania :)
                                                  Dziękuję Anetta z serca , że o mnie pomyślałaś .




                         
                                Cudny wisior z sutaszu dostałam od Izy z bloga Rękodzieło przy kawie 
                                                                    oraz zakładki do książek !
                                                  Iza dziękuję z serca , oddam w naturze!
                                                                      Może grzybki ??!!
            




                                   A ażurowe  jajo - wydmuszkę dostałam od Marzenki z bloga Świt Cieni :)
                                          To dzieło  koleżanki , które dla mnie Marzenka zamówiła .
                                          Oj te wiercenia są misterne , to jest mistrzowska robota !
                                                                 Marzenka dziękuję z serca .




                                         A taką bransoletkę dostałam od mojej wieloletniej koleżanki ,
                                         która prowadzi bloga Aga Zaga Tworzy .
                                         Kolor koralików wybrałam sobie sama , więc tym bardziej 
                                                               bransoletka jest w moim typie  :)
                                                                  Agnieszka dziękuję z serca . 








33 komentarze:

  1. Cudne karteczki. Od zawsze lubię ten haft. Niestety nigdy nie spróbowałam go zrobić. Myślę, że dla mnie za trudny. A prezenty śliczne. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne pamiątki zrobiłaś,i super prezenty

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiątki komunijne bardzo ładne, proste i eleganckie. Prezenty piękne, takie z sercem darowane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne kartki! Wspaniałe prezenty!
    Z dzisiejsza pogodą wiem o czym piszesz. U mnie było co prawda słonecznie, a tylko od czasu do czasu padało, ale co przygotowałam sie do zdjęcia słonko zachodziło za chmurę, bawiło się ze mna w ciuciubabkę hehe.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki! Super prezenty dostałaś, miło, że dziewczyny pamiętają! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kartka "komunijna" - haft matematyczny i tu się sprawdził. A wiem, że w naturze wygląda jeszcze piękniej (niteczki mają śliczny połysk), bo kartki od Ciebie Beatko cały czas u mnie stoją na biurku.
    To prawda, wisior podarowany "od serca" choć daleko mu do oceny bdb (jak w szkole). Muszę przyznać, że nie opanowałam metody szycia sutaszu tak jakbym chciała. Sznureczków sutaszykowych mam jeszcze spory zapas, tylko zapał do szycia gdzieś uleciał.
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki, a prezenty otrzymałaś cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko piękne kartki .
    A co do prezentu to tylko część resztę wysłałam jutro.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko, śliczne karteczki wspaniałe prezenty.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo fajne karteczki, a prezenty cudne dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne kartki!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze karteczki :)
    Prezenty urodzinowe śliczne dostałaś :)
    Również życzę Ci wszystkiego najlepszego Beatko!:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki!!! Wspaniałe prezenty!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne karteczki :) Wspaniałe prezenty :) Wszystkiego najlepszego jeszcze raz Beatko, bo ostatnio byłam tak zaganiana, że nie pamiętam, czy składałam ci życzenia :) Dużo zdrówka i szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ prezenciory dostałaś! Karteczki komunijne są super.
    pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny komunijny wzór (kielich jest stąd http://tiny.pl/g5vlc), o prezentach nie mówiąc :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki! super prezenty dostałaś:) życzę zdrówka i pomyślności!

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne kartki na komunie. ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Kartki piękne i super prezenty:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne karteczki komunijne:) Prezenciki śliczne. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne kartki zrobiłaś,cudne prezenty,wszystkiego najlepszego Ci życzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Kartki to mistrzostwo świata ,a prezenty są ekstra :***

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystko ślicznie się prezentuje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne karteczki i śliczne prezenty! Podziwiam Twój haft matematyczny! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe te haftowane karteczki :) Super podarki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ładne kartki :) i jakie super prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne kartki! Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękne kartki - zapraszam czasem do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne kartki, podziwiam,że potrafisz ze zdjęcia odwzorować wzór
    przyjmij spóźnione życzenia, ale za to gorące

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne karteczki.Piękne prezenty.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne karteczki! Cudownie się prezentują z haftem matematycznym.
    A prezenty też śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo efektowne karteczki :) Dla mnie haft matematyczny to czarna magia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)