Obserwatorzy

poniedziałek, 1 maja 2017

Zabawa "Podaj Dalej "

                              Tym razem przyszła do mnie paczuszka od Ewy z bloga W moim koszyczku .
               Paczkę dostałam zaraz po świętach , ale ze względu na deszczowy okres 
               wstrzymałam się z publikacją posta czekając na ładna pogodę !
               Już myślałam , że się nie doczekam ! Na Podkarpaciu przez ponad tydzień padało  
               i było pochmurno , już zastanawiałam się czy to jakaś pora deszczowa u nas nastała 
               czy co ??  Dzisiaj wyszło słoneczko i na reszcie "obfociłam " cuda od Ewy !
               I o tych cudach to ja nie przesadzam :) Dostałam śliczne drzewko kusudamy,
               jajko - pisankę  ze wstążki w moim ulubionych pomarańczowym kolorku
                                                       słodycze i  masę " przydasi "!
                                 Zresztą , proszę zobaczcie sami jakie cudeńka przyleciały do mnie 
                                                                      z drugiego końca Polski :) 














                                  Pisanki tak pięknej nie mam serca schować i nadal zdobi naszą półeczkę :)
                                                    Natomiast drzewko jest ozdobą okna w sypialni :) 







                              Ewa bardzo dziękuję za prezenty , jestem nimi zachwycona !! 
                  Z kolei ja zapraszam do kontynuacji zabawy . Dwie pierwsze osoby , które zapiszą 
                  się pod tym postem dostaną ode mnie rękodzieło mojej produkcji:) 
                  Na przygotowanie prezentu mam rok, jedyny warunek to taki , że po otrzymaniu 
                  prezentu osoba , która się zgłosiła ogłasza taką samą zabawę u siebie na blogu :)

                                         Chcę jeszcze serdecznie podziękować za kartki , życzenia i prezent .

                                                                                          Od Uli  


   
                                                                           Od Marzenki 





                                                                   Dziękuję dziewczyny serdecznie :):)

36 komentarzy:

  1. Beatko piękne drzewko w tym kolorze wygląda rewelacyjnie i to jajeczko cudowne.
    Sto lat Beatko

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowności dostałaś buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie zostałaś obdarowana! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty otrzymałaś Beato:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne prezenty :) drzewko to prawdziwe dzieło sztuki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ energetyczne kolorki, czyli razem z prezentami dostałaś kopa energetycznego czyli prezent w sam raz na tegoroczną majówkę. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. I kartki piękne i prezent piękny, zwłaszcza ten pomarańczowy kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne prezenty otrzymałaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko! Bardzo śliczne Prezenty dostałaś, Te drzewko i Jajko jest cudowne, Pozdrawiam Cię bardzo Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masa pięknych prezentów,jajko robi wrażenie z cudnymi kwiatkami:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne prezenty! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne prezenty dostalas.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. U lala! Ale piękne prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
  14. witaj
    śliczne prezenciorki;
    u mnie dopiero dzisiejszy dzień ciepły chociaż zachmurzony w pełni
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna serwetka, zdolna z Ciebie dziewczyna. Prezenty super.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prezenty dostalas ☺

    OdpowiedzUsuń
  17. Same cudowności :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beatko jak nikt się jeszcze nie zapisał na zabawę to ja jestem chętna .
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zabawa i piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe prezenty!!!
    No popatrz ja też mieszkam na podkarpaciu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z ogromną radością zapisuję się do zabawy "podaj dalej"
    :)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeśli nie ma drugiej chętnej osoby to ja się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu jest już komplet , ale brakuje mi osoby z poprzedniej zabawy , więc jak najbardziej się łapiesz :)

      Usuń
    2. Kochana a podeslesz mi link z ta zabawa ;)?

      Usuń
    3. Tą na którą się łapię, bo nie mogę się jej doszukać :)

      Usuń
  23. Piękne podaj dalej dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojejuś cudowne są te prezenty :) Hmmmm ale szkoda, że nie zdążyłam i już się nie mogę zapisać :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne prezenciki :) Przepiękne i bardzo pomysłowe "drzewko"!

    OdpowiedzUsuń
  26. Beatko bardzo ładne prezenty dostałaś,te energetyczne kolory cieszą oczy ,no i wykonanie cudne.
    Wszystkie prezenty cieszą,a jak to jest pamiątka.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. same wspaniałości! urzekły mnie kolorowe niteczki na końcu... :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, ale prezenty wspaniałe dostałaś, ta kula w doniczce, przepiękna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)