Obserwatorzy

wtorek, 9 maja 2017

Kartka Imieninowa

                      Ostatnie dostałam uczulenia na .... deszcz !!! Ciągle pada i końca nie widać !!
                                       Przez tą niesprzyjającą aurę jestem" nie do życia "  :((
                      Nadal jestem zafascynowana haftem matematycznym , dlatego powstała
                                           kolejna kartka , tym razem Imieninowa :)
                       Bardzo spodobał mi się wzorek , jest dość pracowity , ale efekt 
                                                        wychodzi zachwycający.
                                      Zobaczcie same ( no chyba , że jakiś pan się przypląta ) !









  

                                    Dziewczyny nadal ma wolne miejsca w zabawie " Podaj dalej "
                                                         Zapraszam chętne osoby po prezenty !
                                    Jeśli ktoś już kiedyś dostał, a chciałby jeszcze raz to zapraszam :)
                                                             Proszę się nie krępować :)
                

39 komentarzy:

  1. Śliczna kartka. I widać jak ładnie błyszczy nić. Beatko jeśli masz jeszcze wolne miejsce na podaj dalej to ja bardzo chętnie! A jakbym jeszcze mogła "zażyczyć sobie" to byłabym przeszczęśliwa, bo zamarzyło mi się coś, co tylko Twoje zdolne ręce potrafią zrobić. Daj znać, czy jest miejsce dla mnie i czy mogę "zażyczyć sobie" ;) Bez zażyczenia też się bawię!
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisuj się i życz sobie :):)

      Usuń
    2. Super Beciu:) Tak na wszelki wypadek jeszcze dam komcia pod postem z zabawą, a zażyczenie na PRIV. Pa

      Usuń
  2. Piękna karteczka- kwiaty wyglądają cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna karteczka, i masz rację ten rodzaj haftu wciąga! pozdrawiam ciepluteńko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka :* nitka ładnie się błyszczy :*
    Ja mam to samo uczulenie :P właśnie pisałam w poście, że nie pamiętam, żeby maj był tak brzydki :/ masakra jakaś :( a dzisiaj w nocy jeszcze przymrozek zapowiadają ://////

    OdpowiedzUsuń
  5. Beatko, masz rację karteczka zachwyca:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko, zachwycająca jest ta kartka.
    A na deszcz też mam alergię.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko widać że haft jest pracochłonny,ale wzór jest śliczny.
    I cieszę się że zabawa toczy się dalej 😊.
    Pozdrawiam cieplutko Beatko, a deszcz kiedyś przestanie padać 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Niech pada, skoro takie cudeńka na taką okoliczność wychodzą spod Twoich rąk:)))
    Piękna karteczka :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziwiam Twoje zdolności, haft jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna karteczka Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft, precyzyjny jak matematyka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczną kartkę zrobiłaś i jak się pięknie mienią Twoje nici :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Beatko! W maju musi padać, Żeby mogło coś urosnąć, A karteczka jest bardzo śliczna - Pozdrawiam Cię gorąco

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że to pracochłonne, ale efekt niezwykły! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kwiaty, bardzo efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wooow *.* bardzo mi się podoba! ♥
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Faktycznie wzorek bardzo piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że i nici metalizowane również przypadły Ci do gustu. Wzór i wykonanie piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna karteczka :) Ja Beatko Tobie i Elizie bardzo dziękuję za swoją :) Wkrótce pochwale się na blogu :) Ale już zajmuje honorowe miejsce na półce :D Jest piękna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Beatko zapraszam po nominację:
      https://mikaglo.blogspot.com/2017/05/426-nominacja-do-liebster-award.html

      Usuń
  20. Lubię haft matematyczny , a ten wzorek jest faktycznie cudny. U nas od wczoraj też zimnica , a nawet padał śnieg. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna karteczka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie dziwię się, że zafascynował Cię haft matematyczny :) też tak miałam ;)
    co prawda odłożyłam go na bok, ale na pewno do niego wrócę. Prace wykonane w tej technice wydają się proste, ale dzięki temu są bardzo eleganckie :) a metalizowane nici dają genialny efekt!
    Kartka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękna karteczka :)
    u mnie też pogoda nieciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczna, cudna kartka! Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kartka jest przecudowna. I ja tez mam uczulenie na deszcz. Jestem wtedy sflaczała i nawet czasem nie chce mi się wyszywać, a to już poważana choroba. Byle do lata :) Dzięki za odwiedziny u mnie. Mam nadzieję, że już niedługo uda mi się też zrobić coś z haftu matematycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna jest :) Moje ulubione kolorki :) Ja haftu się troszkę boję :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię karteczki z haftem matematycznym,są przepiękne,delikatne i eleganckie.
    Pozdrawiam Beatko :) i słonka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super karteczka! Pozdrawiam już ze słonkiem:))

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna kartka.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Karteczka prześliczna. Bardzo lubię haft matematyczny. Niestety nie potrafię go zrobić. Pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
  31. no i proszę, kolejna dziedzina w której jesteś mistrzynią! Przepiękna karteczka. Przesyłam Ci trochę słoneczka :))

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo udana kartka i na pewno sprawi radość.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)