Obserwatorzy

środa, 7 października 2020

Flakon

                      Duży flakon z origami w kolorach fioletowych powstał dla Marysi jako prezent.

                         Flakon bardzo się podobał , co mnie nie zmiernie cieszy i będzie zdobił salon ,

                          wiedziałam , że fiolety przeważają w pokoju , dlatego też taki zrobiłam :) 

                                   Ostatnio bardzo polubiłam składanie tych elementów, a i panie 

                                   z warsztatów chętnie składają te papierki , z których można 

                                                     wyczarować piękne i ozdobne rzeczy .

 

 



 








                                                  Dziękuję za pocztówki , z wakacji jak widać :)

 

                                                                           OD MARZENKI 

 


                                                                              OD MONIKI


 

11 komentarzy:

Dziękuję za poświęcony mi czas :)