Obserwatorzy

niedziela, 17 marca 2024

Zawieszki

     Bardzo przypadł zarówno mnie jak i paniom na warsztatach z rękodzieła haft Richelieu.Dlatego powstają ciągle nowe prace.Ja zrobiłam dla siebie zawieszki, jedną wielkanocną a drugą kwiatową,wiosenną.Mam jeszcze kilka odbitych wzorów z takimi kwiatowymi koszyczkami i myślę że do lata zrobię jako ozdoby do okna ,tylko ten czas .....jakoś  nie chce się rozciągnąć za nic !!! 

Zawieszki piorę i krochmale ługą ,a po wyschnieci prasuje ,więc są sztywne 😘






20 komentarzy:

  1. Prześliczne zawieszki,dziękuję za widokówkę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękne zawieszki. Ozdobią okna i wprowadzą wiosenny klimat w domu. Miłego tygodnia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Pięknie się prezentują, wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiekne zawieszki Beatko😍 Podziwiam ten haft, nie próbowałam ale bardzo podobają mi się takie dekoracje. Będziesz miała piękne ozdoby. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajączek jest uroczy chociaż koszyczek pełen kwiatów też mocno przyciąga wzrok. Na przedwiośniu takie elementy bardzo cieszą i radują serce❤️
    Prace są piękne👍

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne te zawieszki, piekna technika
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Są naprawdę urocze, Beatko.
    Buziaki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zawieszki.
    Bardzo lubię ten haft, kiedyś (przed 20 laty ;) )bardzo dużo go robiłam, do tej pory, w czeluściach szafy, mam sporo prac, bieżniki, serwetki, część nawet niedokończonych, czeka na swój czas... może kiedyś w końcu się doczeka ;)))
    Pozdrawiam wiosennie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękne dekoracje, a tego czasu to mi też ciągle brakuje

    OdpowiedzUsuń
  10. Niestety ten rodzaj haftu jest mi całkowicie obcy, ale jak bym miała wybierać to ten koszyczek z kwiatkami . Zajączek w jaju jest fajny ale nie pasuje mi do niczego. Ten koszyczek bardziej uniwersalny. Ale szczerze nie ciągnie mnie do tego haftu. Fajnie że emerytki załapały !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wykonałaś zawieszki i na czasie bo takie wielkanocne :-).

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądają te ozdoby zacnie. Mi szczególnie wielkanocna zawieszka się podoba, ale może dlatego, że mam słabość do królików?
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie piękne ozdoby. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne te hafty, podziwiam zdolności:)
    Pozdrawiam:)
    Morgana

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne hafciki :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne hafty, też mam zrobione takie zawieszki, jedną oprawiłam i mam obrazek na ścianie, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześlicznie i bardzo fajny pomysł miałaś Beatko :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zawieszki
    Pozdrawiam i życzę dobrego Wielkiego Tygodnia Beatko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)