Obserwatorzy

piątek, 15 marca 2024

Podziękowania

W marcu obchodzę Imieniny 😘😘😜
Bardzo dziękuję za życzenia,ktore przyszły meilowo ,sms i na messenger oraz prezenty !
Pamiętała o mnie blogowa koleżanka 
MAłGORZATA X







Która podarowała mi ekstra torebkę oraz własnoręcznie zrobioną kartkę!

Natomiast od kolejnej blogowej koleżanki AGNIESZKI dostałam cudowny motek Kokonka😘




Poprosiłam naszą blogową koleżankę ANNĘ o haftowane zakładki , bo ja tyle lat haftuję a zakładki nie zrobiłam nigdy .... wstyd !
Ania nic za to nie chciała, więc to też jest prezent.No kupiłam taśmę Aidę na zakładki i może wyhaftuje zakładki, bo bardzo mi się podobają !




Dziękuję za pocztówkę do kolekcji 

OD BASI 



8 komentarzy:

  1. Spóźnione wszystkiego co najlepsze,,wspaniale prezenty,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego i najpiękniejszego, Beatko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prezenty dostałaś. Cieszę że i moje zakładki przypadły Ci do gustu. Nic na siłę kiedyś przyjdzie Ci ochota na wyszywanie. Taśmę już masz a reszta to mało istotna kwestia. Wyszyj a resztę na zakładkę Ci wyślę i jak trzeba to pomogę Ci ją wykończyć. Powodzenia .
    A z okazji imienin życzę Ci wszystkiego dobrego, spełnienia marzeń.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko, wszystkiego co najlepsze dla ciebie z okazji imienin! Wspaniałe prezenty otrzymałaś.
    Serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prezenty dostałaś. Wszystkiego najlepszego ! :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze raz Beatko wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego droga imienniczko :))) Beatko wspaniałe prezenty dostałaś :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)