Obserwatorzy

poniedziałek, 8 stycznia 2024

Aniołek ze wstążki

Przychodzę do Was z fajnym Aniolkiem 🙂 Jest zrobiony ze wstążki satynowej , którą skleja się zapalniczką i to jest najtrudniejsza część pracy ( moim zdaniem ) a całość Aniołka łączy się klejem na gorąco! Oj poparzyłam trochę palce ,ale nie poddałam się i tak powstał mój Aniołek 🙂
Spodobał się bardzo więc na warsztatach z uczestniczkami też robiliśmy takie Aniołki!







A to Aniołki z warsztatów!!!
Jak widać każde rękodzieło jest niepowtarzalne 🙂😚



Dziękuję za życzenia i kartki świąteczne ,które dostałam: Od Elunii, od Darii,od Małgosi ,od Basi ,od Lidzi 






Cieszę się, że wiele z Was ,znajomych ,przyjaciół i rodziny pamięta o moim hobby i pocztówki cały czas przychodzą - dziękuję 

OD GOSI 



OD BASI 


OD RENATY


 
Niestety Nowy Rok przywitałam chorobą !
Zatem życzę samych zdrowych i pogodnych dni w Nowym Roku😚

25 komentarzy:

  1. Piękny jest ten aniołek. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny aniołek :-) Te które powstały na warsztatach są równie zachwycające :-) Zdrowia życzę, bo ja też zaczęłam Nowy Rok od choróbska... pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bajeczny,taki widzę pierwszy raz, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham anioły. Ten jest przepiękny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze aniołki, szczególnie te w kolorze ecru są bardzo eleganckie. Dużo zdrowia i wszelkiego dobra Beatko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie prezentuje się ten aniołek. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy bardzo aniołek. Ten ecru chyba najładniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko zdrowiej szybko, wszelkiego dobra Ci życzę w Nowym Roku, aniołek wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z takimi aniołkami to jeszcze nie miałam bliższych spotkań. Są przeurocze! 😄

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te aniołki. Niestety sklejanie wstążki nie szło mi i rzuciłam w kąt tą technikę. Podziwiam Cię że jednak się nie poddałaś !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Beatko przede wszystkim dużo zdrowia Ci życzę! A aniołki są piękne, takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Beatko, dużo zdrowia , piękne wstążeczkowe aniołki

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie się prezentują te aniołeczki.
    Wracaj szybko do zdrowia, kochana.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjne aniołki ze wstążki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe aniołki, tą techniką robię tylko kwiaty ale chyba muszę spróbować i aniołki bo są cudne, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. PIękne dekoracje na choinkę. Anioły są cudne

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne i pomysłowe aniołki :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wszystkie anioły... A te Twoje są naprawdę urocze.
    Pozdrawiam ciepło i dobre słowo przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne i bardzo oryginalne te anioły. Podobają mi się zwłaszcza te z granatowej wstążki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo podobają mi się te aniołki. Są takie uroczyste i eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Dotychczas z wstażek widziałam robione zazwyczaj bombki. Aniołek ślicznie wygląda. Elegancka ozdoba. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny aniołek w przepięknym kolorze. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)