Obserwatorzy

niedziela, 28 stycznia 2024

Jezus Boleściwy

    Obrazek powstał metodą wyklejenia, jest on przeznaczony na prezent dla Siostry Zakonnej ,wręczony zostanie w kwietniu , ale same wiecie jak to jest z czasem ,dlatego zrobiłam wcześniej. Mam jeszcze skończonych kilka prac ,ale jest problem ze zrobieniem zdjęć, albo jest już ciemno jak wracam do domu , albo pogoda jest paskudna ....buro ,szaro i ponuro! I jak tu zrobić porządne zdjęcie, prawda?






Po wyklejeniu 



Udało mi się wyhaftować do końca moje Irysy  teraz tylko trzeba zanieść do ramiarza 😚 oprawić i powiesić 😘


Dziękuję za pocztówki do kolekcji 😚😘

OD SYLWII 



OD BRONISŁAWY 



20 komentarzy:

  1. Ja bym siostrze zakonnej podarowała kwiatki (irysy).

    OdpowiedzUsuń
  2. Obraz Jezusa Boleściwego jest piękny ale iryski mnie zauroczyły. Nawet bez ramy wyglądają oszałamiająco👍

    OdpowiedzUsuń
  3. Iryski cudowne, haft Jezusa piekny ,trudno zrobić zdjęcie, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne obrazy Beatko. Wspaniale dobrałaś ramę.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem! Miałaś co wyklejać!

    OdpowiedzUsuń
  6. Siostra zakonna na pewno będzie zachwycona. Irysy są śliczne i też pewnie sprawią komuś dużo radości:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten obraz to cudowny prezent. Na pewno kosztował cię dużo pracy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe hafty, inne techniki ale efekt końcowy rewelacyjny, pozdrawiam
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne :) pozdrawiam Beatko

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny ten Jezus z diamencików. Dla mnie to straszny pożeracz czasu, bo jak się wezmę za wyklejanie to przestać nie mogę. Haft też super, ale ja ich nigdy nie oddaję do ramiarza tylko oprawiam sama. A zrobić dobre zdjęcie oprawionego obrazka graniczy praktycznie z cudem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wizerunek Pana Jezusa, a irysy zachwycają.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Irysy są pełne życia! To bardzo ładny wzór .

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba obrazy przepiękne. Ty niedługo galerię otworzysz w domu. Pozdrawiam i przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Irysy przepiękne, a za cierpliwość w wyklejaniu Jezusa szczerze Cię podziwiam. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)