Obserwatorzy

sobota, 10 lutego 2024

Chusta Virus Granny

 Znalazłam kiedyś ten wzór w Internecie ,wydrukowałam na potem ...... I tak sobie leżał, aż natknęłam się na dwa motki Kokonka ,które dostałam jeszcze w tamtym roku na Utodziny ! Wstyd ! Tyle leżą i czekają.  Przejrzałam wzory i ten wzór wpadł  mi w oko ,zabrałam się za szydełkowanie i  oto mam nowa chustę 🙂🙂 Lubię nosić chusty do wszystkiego : kurtki, płaszcza, marynarki ,a latem to nawet na sukienkę narzucam.

Chusta Virus Granny 








Chusta powstała bardzo szybko ,ponad tydzień szydełkowanie, wzór prosty i powtarzalny 🙂



Dostałam piękne pocztówki 

OD ALINY 







18 komentarzy:

  1. Piękna chusta. Takie hand made ma dla mnie największą wartość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny wzór I piękne kolorki, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wcale na prostą nie wygląda a jest bardzo efektowna. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna chusta. :)
    Dobrze, że motki pojawiły się w zasięgu wzroku. "_
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znów zrobiłaś piękną chustę ! Podziwiam !!! Pozdrawiam Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super chusta i tak szybko ją wydziergałaś. Mnie to pewnie dwa tygodnie by nie wystarczyło na jej zrobienie😌

    OdpowiedzUsuń
  7. Super chusta powstała. Fajne pocztówki dotarły do Ciebie i zasilą Twoją kolekcję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo efektowna chusta. Ciekawa nazwa - trochę rzeczywiście kojarzy się z babcinymi koronkami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna chusta, super wzór. Przesyłam moc serdeczności Beatko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza chusta w każdej kolorystyce, ja też nosze chusty przez cały rok a latem gdy chłodniej to zamiast swetra wolę założyć chustę, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna chusta Ci wyszła. Ja jedna robiłam tym wzorem i bardzo lubię w niej chodzić. Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jak wszystkie Twoje chusty, Beatko.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wzór. Chusta cudna , aż chce się w nią wtulić. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna!!! Jestem pod wrażeniem tempa w jakim została wykonana... musiałabym nie pracować, nie jeść, nie spać tylko zaszyć się w jakimś przytulnym miejscu i... też pewnie by mi się nie udało tak szybko jej wydzierać ;) Uwielbiam chusty i kiedyś będę ich miał mnóstwo. Twoja oprócz wzoru, ma piękna kolorystykę która pasuje na każdą porę roku! Cudo! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna chusta. Bardzo mi się podoba jej kolorystyka. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Urocza, romantyczna chusta, w sam raz na randkę walentynkową. Zaraz...i to jest wyszydełkowane w tydzień????

    OdpowiedzUsuń
  17. Efektowna. Podoba mi się to kontrastowe wykończenie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)