Obserwatorzy

niedziela, 18 lutego 2024

Koc z elementów

     Starsza córka poprosiła jeszcze latem o ciepły koc ,po przejrzeniu różnych propozycji padło na koc z elementów w kolorach szarości i rudości .

Szary kolor kupiłam, a rudy miałam w zapasach i zaczęłam robić te elementy jak ten Świstak co kiedyś w reklamie składał sreberka , jeden element ,drugi,dziesiąty itd.Ale  nie przemyślałam jednej sprawy ,mianowicie do włóczki wzięłam 2,5 szydełko i elementy wychodziły mi małe ,więc na koc potrzeba było ich sporo i ciągle było mało i mało i byłam sama na siebie zła za to szydełko!!

Ale w grudniu skończyłam, pozszywałam, pochowałam nitki i podarowałam córce Agnieszce. Koc się bardzo podoba i jak mówi jest bardzo ciepły i chwali się nim każdemu 🙂

Oczywiście młodsza też taki koc chce ..... ale już tak nie zgłupieje i wezmę grubsze szydełko niż teraz ! Kolory już ma wybrane,włóczka kupiona tylko siąść i szydełkować te elementy

Robi się cieplej to i czasu będę miała mniej na robótkowanie bo  ogródek i podwórko wzywa!Ale kilka prac jest na tapecie ...






Może tego nie widać,ale jest tu prawie 300 elementów  ,ogrom pracy ,ale jestem bardzo zadowolona 🙂😚😚

21 komentarzy:

  1. Beatko, ukłony.Szydelko nr 2,5 ? Ło matko.Koc jest rewelacyjny ,możesz być dumna z tego udziergu.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Widac ogrom pracy! Zazdraszczam właścicielce a Tobie gratuluję wytrwałości i skończonej pracy. Cudowny koc! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Beatko. Powstał wspaniały koc.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kocyk piękny ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, robi wrażenie. Pracowita mróweczka z Ciebie, Beatko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten koc wyszedł choć podziwiam bardzo bo ja już mam dość przy drugim takim samym elemencie a zrobić ich 300 to chyba mnie przerasta. Ale dla tego efektu warto chyba było !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny koc i jaki duży. Gratuluję wytrwania do końca . Dla mnie najgorsze jest chowanie nitek. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷🌷🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  8. koc przepiękny. Pracowita z Ciebie mrówka, gratuluję ukończenia tak wielkiej pracy

    OdpowiedzUsuń
  9. Super koc Beatko. Ja też lubię szary kolor. Nie ma to jak w zimny, deszczowy dzień otulić się w ciepły koc. Podziwiam ile elementów udało Ci się zrobić, brawo. Podejrzewam, że będziesz miała więcej zamówień na koce. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Córki mają szczęście, że potrafisz i chcesz robić takie koce :) Super wyszedł, podziwiam za tak mozolną pracę. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko! Tyle elementów! Cieniutkie szydełko! Ale jaki wspaniały efekt końcowy! 😄
    Podziwiam Twoją wytrwałość. Kocyk jest prześliczny😌

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny koc i najważniejsze, że grzeje i się podoba. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki śliczny koc. Dziewczyny mają szczęście, że mogą Cię poprosić o wydzierganie takich wspaniałych rzeczy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj niedzielnie
    Koc przywiał wspomnienia. Podobny wydziergała kiedyś moja babcia.
    Pozdrawiam końcówką lutego

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały, z podziwem patrzę na ilość wykonanych elementów, cudne połączenie kolorów, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś wielka padam z zachwytu: tyle pracy żmudnej jakby nie patrzeć, ale efekt jest powalający :))) coś wspaniałego stworzyłaś - lubię ten kwiatek ;) wielkie brawa pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Jola z Caviarni28 lutego 2024 10:26

    Pięknie wyszło. Widać ogrom pracy. Też mam na koncie kilka kocyków, to wiem, co piszę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna historia! Twój trud i zaangażowanie w tworzenie tego koca z elementów są naprawdę godne podziwu. To wspaniałe, że córka Agnieszka tak bardzo docenia twój dar i cieszy się z niego każdego dnia. Twoja determinacja i poświęcenie, mimo małych trudności po drodze, są inspirujące. Gratulacje za ukończenie tego pięknego projektu! 😊👏🌟 Biorąc pod uwagę ilość pracy i detali, które włożyłaś w to dzieło, nie ma wątpliwości, że jesteś mistrzynią w szydełkowaniu! 🧶💖

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny kocyk. Unikat ale bardzo pracochłonny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  20. O raju,300 elementów.... chyle czoła Beatko !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)