Obserwatorzy

niedziela, 18 marca 2018

Króliczki w natarciu

              Spodobały mi się szydełkowe króliczki ,które robiła moja koleżanka, są  takie subtelne.
                           Oczywiście dostałam wzór i zaczęła się moja przygoda z króliczkami ! 
                       Nie są trudne do zrobienia , tylko troszkę zabawy jest z nimi , ale efekt 
                                 końcowy czyli króliczek , wynagradza  wcześniejszy trud  :)
                                 Przedstawiam  gromadkę króliczków jak u mnie zagościła **













                  Podziękowania za pocztówki  :)

               Od TERESY



               Wczoraj odgruzowałam trochę dom i mogę zająć się swoim hobby .... 
Czyli robótkami wszelakimi  !!!! 

36 komentarzy:

  1. Cudne Beatko! Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Króliczki są przecudowne,chętnie poprosiłabym o wzór:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jakie one cudne! W takich właśnie chwilach strasznie żałuję, że nie mam pojęcia o szydełku.. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ cudne te króliczki. Piękna dekoracja na święta. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne zajaczki, rozkoszne :) Pozdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne stadko króliczków, Beatko.
    Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocze króliczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne króliczki :) i kolorowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Króliczki są wdzięczne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka takich kurek. Rewelacyjna ozdoba na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super! Takie króliczki wykorzystałabym do nakrycia jajeczek:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze króliczki , pięknie wyszły. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne króliczki. Będą doskonałą wielkanocną ozdobą.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajna gromada!
    A kartki z tej serii wysyłałam latem z Przemyśla...

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie, śliczna ozdoba wielkanocnego stołu

    OdpowiedzUsuń
  16. Beatko! Przeuroczy hurcik, Zajączki bardzo mi się podobają - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kicaczki udziergałaś. Radośnie czekają na wiosnę. A tu u mnie ani na lekarstwo, zima w pełni. Śnieg i zawierucha zimowa. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Naprawdę cudne te króliczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Królisie wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniałe króliczki Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Beatko króliczki są cudne,takie słodziaki,wyglądają przepięknie.
    Pozostawiam same ciepłe myśli😊😘

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana!
    Śliczne te króliczki, moja córka pewnie by się uradowała, mając takiego.
    Ma prawdziwe i uwielbia je ponad wszystko:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne!!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Urocze króliczki.
    Zimą - aniołki, wiosną - króliczki.
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale śliczne króliczki, pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba znowu przeproszę szydełko. Może i mnie uda się zrobić takie cuda.
    Dziękuję za kartki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)