Obserwatorzy

sobota, 17 marca 2018

Dowody pamięci

                 W  marcu obchodziłam Imieninki i wiele osób złożyło mi życzenia z blogowego
                                    świata , a parę przysłało miłe kartki i upominki  :)
                                Wszystkim serdecznie dziękuję za pamięć i miłe prezenty .
                   Przepiękny bukiet szytych tulipanów dostałam od Aliny , bardzo mi się 
                      podobają , tym bardziej , że ja z maszyna do szycia się nie lubię ..brrr 









                                                 Piękne prawda ? I na pewno nie zwiędną !
                          Do tego śliczna , kwiatowa karteczka , która wyszła spod rąk Aliny .


                             Zachwycającą kartkę dostałam od Gosi! Jest cudna i do tego składana !




 
                            Kolejna kartka jest od Małgosi, z którą znam się osobiście  :)



                           Również Weronika pamiętała o moim święcie i zrobiła dla mnie kartkę ** 



                              Kolejne pocztówki do kolekcji, muszę zrobić jakieś pudełko 
                        bo zaczynają mi się nie mieścić kartki , ale z każdej cieszę się się jak dziecko !

                                                                      Od GOSI

 
    A z prywaty to jest tak , że .... ostatnio nie wiem jak się nazywam ! 
    Dom zarósł brudem , pająki mają się dobrze , a dzieci zadowolone , bo 
matka nie czepia się o porządek . A dlaczego tak jest ???  
Niestety u męża pojawiły się efekty uboczne i musimy dodatkowo 
jeździć na badania , jak byśmy mało do tej pory jeździli !!! 
Guzy się pozmniejszały , ale coś za coś .... doszły problemy 
   neurologiczne i dermatologiczne :(((
Ale mówię sobie , że wszystko jest do przeżycia , aby razem !!
Pozdrawiam i dziękuję za dowody pamięci o mnie .
 To takie miłe ,wtedy lżej się robi na sercu   :)

22 komentarze:

  1. Kochani bądźcie dobrej mysli :) Tulipany dostałas niesamowite i cudne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana!
    Zdrówka Wam życzę i tylko uśmiechniętych dni:)
    Pozdrówka przesyłam gorące:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po burzy wychodzi słoneczko i u Ciebie niebawem zaświeci zobaczysz. Życzę Ci tego z całego serca oby było to jak najszybciej. Cudowne prezenty otrzymałaś. Zdolne te dziewczyny ach zdolne. Podziwiam. Pozdrawiam serdecznie:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin. Dla męża dużo zdrówka, dla Ciebie siły.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też życzę ci sto lat!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne tulipany i bardzo ładne karteczki. Ja też życzę Ci wszelkiej pomyślności, a dla Twojego męża dużo zdrówka. Dobrze, że ma w Tobie wsparcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko, razem pokonacie wszystkie trudności.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego Beatko:-D A bród jak ma centymetr, to podobno sam odpada wiec pilnuj tego co najważniejsze, a resztą się nie przejmuj. Śliczne upominki i karteczki. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Beatko, wszystkiego dobrego. Gapa jestem, przegapiłam, przepraszam.Śliczne dowody pamięci od tych, co nie przegapili.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wciąż trzymam kciuki i jestem z wami myślami. Kochaniutka u mnie też tak zakręcony czas, że zapomniałam Ci wysłąść kartki, ale się poprawię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beatko! Prezenty śliczne otrzymałaś, Mężowi życzę zdrowia , A tobie spokoju i przetrwania tych ciężkich chwil - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Beatko bardzo spóźnione życzenia:)
    Beatko trzymajcie sie i dużo zdrówka życzę Wam obojgu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne dowody pamięci, dom jest do mieszkania i myślcie Tylko pozytywnie, trzymam kciuki 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Tulipany piękne - uwielbiam te szyte i sama mam w domu kilka, a niedługo sprawię taki bukiet rodzicom :)

    Pięknie napisałaś - wszystko jest do przeżycia, RAZEM. Po każdej burzy wychodzi słońce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ściskam i bądźcie wciąż RAZEM!

    OdpowiedzUsuń
  16. Beatko oboje mnie usciski i życzonka! O Mężu pamietam Cy czas w modlitwie!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie troski niech od Ciebie uciekną wraz z zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beatko dostałaś przepiękne tulipanki i karteczki przyleciały cudne.
    Bądźcie dobrej myśli,wszystko się poukłada.
    Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. zdrowia i mniej kłopotów:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beatko, wszystkiego dobrego. Gapa jestem, przegapiłam, przepraszam.Śliczne dowody pamięci od tych, co nie przegapili.

    สล็อต ออนไลน์
    Gclub

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)