Obserwatorzy

czwartek, 22 marca 2018

Wiosenny wianek

                    Od zawsze podobają mi się wianki, które wiesza się na drzwiach lub na ganku .
                                U mnie zawisł taki wiosenny wianek właśnie na ganku,
                    praca to moje inwencja twórcza , co mi wpadło w ręce to i jest na wianku :) 
                               jedynie motyle wydają mi się za duże , ale tylko takie posiadałam .
                           Mnie wianek się podoba , choć jest w stonowanych kolorkach ,  a Wam ?
                         Nie wiecie czemu może tak wszędzie osiada  kurz i robi się bałagan ?
                                    Noż przecież sprzątam w tym domu i ciągle widzę brud!
                            Mąż kazał mi założyć ciemne okulary .... to kurzu, brudu nie zobaczę ! 











27 komentarzy:

  1. Beaciu wianuszek śliczny :)Kurz wiem skąd sie u mnie bierze- z remontu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wianuszek uroczy ,motylki tez mi się podobają.Przynajmniej je widać dobrze.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny i subtelny wianek. Beatko, ale masz cudne wejście do domu, wspaniała altanka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przewspaniały Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Optymistyczny wianek. :0

    Kurzu nie da się niestety zlikwidowac mam wrazenie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny wianuszek ma piękny kolorek. Ale masz fajnie wejście do domku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beatko, wianuszek jest śliczny, pięknie zdobi wejście do domu.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny i delikatny wianuszek, Beatko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczny. Motylki duze ale od razu rzucaja sie w oko. A co do kurzu to ja juz go nie zauwazam. Od pol roku mieszkam w domku i nie latam juz tak ze sciera hak w bloku. Nie jeden raz biegalam 3razy dziennie i z komody scieralam pylki bo jak to wyglada jak ktos przyjdzie. Nie bylo miesiaca abym nie myla okien i pranie firan.A teraz co mi znow da wycieranie jak malutka wszystko smaruje rekoma wkolo batonikami czy kanapka. Nie ma chyba sposobu na unikniecie tego calego brudu niestety. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja mam dwie nastolatki i też bałaganią niemiłosiernie.....

      Usuń
  11. Beatko! Przeuroczy wianek, Motylki nie są aż takie duże ,Ale są Śliczne i pięknie się prezentują , Piękną masz werandę - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny wianuszek. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj,tam kurzu wszędzie się pozbędziesz,wianek ci wyszedł pięknie

    OdpowiedzUsuń
  14. Wianek jest stonowany, ale dzięki temu bardzo elegancki.
    Śliczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny wianek!
    Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  16. Niesamowicie piękny wianek. Super kolorystyka. Bardzo mi się podoba. <3

    OdpowiedzUsuń
  17. niezwykły! nietypowy i bardzo dekoracyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń
  19. Beatko! Przeuroczy wianek, Motylki nie są aż takie duże ,Ale są Śliczne i pięknie się prezentują , Piękną masz werandę - Pozdrawiam Cieplutko

    สล็อต ออนไลน์
    Gclub

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)