Obserwatorzy

niedziela, 25 sierpnia 2024

Zakładki z książkami

Tytuł może być mylący .... Dlatego że wyszyłam zakładki z motywem książek! Jak się przekonałam jest to świetny dodatek do kartki lub prezentu. Zacytuję co napisala moja serdeczna koleżankaAnia z nad morza po otrzymaniu zakładki 

"Szczególnie dziękuję za uroczą zakładkę, bardzo się przyda, bo zawsze używam dziwnych rzeczy do zaznaczenia gdzie skończyłam czytać🙂"

Po takim opisie sece się raduje ogromnie ,tym bardziej, że polubiłam robić te maleństwa bo naprawdę można wykorzystać resztki mulin, których mam całe pudełko i dodatkowo taka zakładka jest pożyteczna i na długie lata 🙂😜




Oczywiście machnęłam za jednym zamachem aż trzy zakładki z książkami,praktycznie dwa kolory resztek poszły mi całe i obiecuję, że będą powstawać kolejne zakładki !

Udało się na urlopie wyrwać do Słowacji, byliśmy w Parku Narodowym "Słowacki raj"przepiękna zieleń ,natura ,czyste powietrze ,urocze strumyki i ta cisza ...aż dzwoni w uszach .My zwiedziliśmy wąwoz Sucha Bela ,ale suchy ten wąwoz jest tylko z nazwy ..... kilka godzin marszem po dnie wąwozu, gdzie płynie sobie strumyk  dało mi w kość ,ale z przewodnikiem czuliśmy się bezpiecznie i komfortowo !










Naprawdę polecam Słowację do zwiedzania piękny, zielony i bardzo czysty kraj !

Serdecznie dziękuję za pocztówki do kolekcji

OD BARBARY 


OD JOLI



OD MICHAŁA 


OD WIESŁAWY


OD MAŁGOSI


OD JUSTYNY 



Bardzo cieszą mnie nowe pocztówki,to tak jakbym mogła częściowo być  i te same miejscowości, kraje zwiedzić! A podróżować to ja bardzo lubię ,niestety kiedyś ograniczał mnie brak finansów,a teraz to nie zawsze zdrowie pozwala ....Ale marzenia są po to aby je realizować choć po części,prawda?

10 komentarzy:

  1. Zakladki wyszły fantastycznie, fajny prezent a Słowacja jest piękna, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne i potrzebne są te zakładki. Na Słowacji byłam tylko przejazdem chyba.czas się tam wybrać. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne zakładki zrobiłaś, motyw książek to raczej mało popularny a ciekawie wygląda a Słowacja piękna, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne są te zakładki. To moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładki świetne. Miło Cię widzieć:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pomysł z motywem książek super.......świetnie wyglądasz, piesze wędrówki to nie mój klimat,ale jak widać warto było sie potrudzić. Pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne zakładki z motywem książek. Piękne krajobrazy zobaczyłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakładki super, a jak zmienisz kolory, to będą inne, choć z tego samego schematu. :)
    Piękne widoki pokazałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze powtarzam, że zakładki to dobra rzecz i prezent :) Super Ci wyszły i podziwiam, że potrafisz ten sam schemat pod rząd robić kilka razy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, cudeńka. Nigdy takich nie widziałam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)