Obserwatorzy

sobota, 27 lipca 2024

Celtyckie i kwiatowe wzory

 Polubiłam haftować zakładki 😚 to może być taki fajny dodatek do kartki jako prezent. Tym razem zrobiłam kilka,jedne z makami a drugie ze wzorami celtyckimi .Mnie podobają się jedne i drugie ,a Wam ,które bardziej przypadły do gustu ? Tył jest podszyty grubym filcem co fajnie się sprawdza w czytaniu 😘





Są wakacje więc coraz więcej dostaję pocztówek 😚Dziękuję 

OD AGNIESZKI I KAMILA 



OD JUSTYNY




Prze de mną dopiero urlop zaplanowany na siepnień,a w planach malowanie korytarzy i wypad na Słowację 😘

18 komentarzy:

  1. A ja właśnie kończę urlop :-(. Piękne wzory na zakładkach . Szczególnie te celtyckie są takie oryginalne :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są te zakładki. Takie wyjątkowe i niepowtarzalne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Są przesliczne, a maki kocham

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię haftowane zakładki Twoje w obu wersjach bardzo mi się podobają, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ ładne zakładki. Pięknie wykończone. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładki haftowane to moja pasja. Te celtyckie wyszywałam wszystkie a te z makami są cudne, mnie bardziej one przypadły do gustu.. Ja swoje też haftuję na taśmie zakładkowej ale dodatkowo pomiędzy taśmę a filc wklejam jeszcze sztywnik krawiecki, poza tym dodaję jeszcze dzyndzelki lub wykańczam w szpic. Ale zgadzam się z Tobą że to fajny niezobowiązujący prezent.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Serdecznie dziękuję za cudowne widoki ze Słowacji. Niestety, nie mogę odwdzięczyć się w podobny sposób, gdyż jestem uziemiona opieką nad leżącym ojcem. Zakładki zrobiłaś piękne - i jedne i drugie mi się podobają, bo i celtyckie wzory lubię i makową czerwień. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie Twoje prace są przepiękne. Ponieważ uwielbiam czytaj książki, zakładki kocham niezmiennie. Te z makami cudowne. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zakładki. Maki skradły moje serce. Pozdrawiam wakacyjnie 🌞☀️☀️☀️☀️

    OdpowiedzUsuń
  10. ❤️❤️❤️ Piękne są !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie zakładki sa super, każda jedna ma swój urok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj już sierpniowo
    Piękne zakładki. Takich jeszcze nie widziałam, a przecież mam ich już sporą kolekcję.
    Pozdrawiam radosnym dla mnie szumem deszczu za oknem

    OdpowiedzUsuń
  13. Każda zakładka jest piękna, ale chyba wolę te esy floresy - przypominają mi wzory malowane na marginesach zeszytów na nudnych lekcjach/wykładach :)
    My dopiero na wrzesień planujemy wypad na weekend, bo wcześniejsze plany "poszły się paść"...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne. Szczególnie te celtyckie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zakładki! Idealne na prezent! Wzory super!
    Pięknie dziękuję za pamięć i cudny, zrobiony od serducha prezencik!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie dawno nie haftowałam. Kiedyś wszelakie robótki ręczne robiłam z mamą. Strasznie uspokajające zajęcie. Śliczne rękodzieło. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Patrząc na te zakładki pomyślałam o Ani Iwańskiej, ona uwielbia je wyszywać 😀 śliczne Beatko !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zakładki, moje ulubione - maki. Jak dobrze że jeszcze są ludzie którzy wysyłają sobie kartki... Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie flowersblossominthewintertime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)