Obserwatorzy

niedziela, 30 czerwca 2024

Moje haftowane Irysy

   Pewnie tak samo macie ,że wiele wzorów Wam się podoba : kupuje się je ,kseruje i chowa do szuflady na potem , na kiedyś,w wolnej chwili. I takim o to sposobem wzór xero z Irysami przeleżał kilka lat w szufladzie, aż przypadkiem w poszukiwaniu innego wzoru wpadł mi w ręce !O nie - pomyślałam sobie wtedy -muszę go dla siebie wyszyć!  I zaraz nie odkładając na potem wyliczyłam,wycięłam kanwę i dobrałam mulinę jaką miałam w domu a resztę dokupiłam w pasmanterii .

To było na jesień, potem przyszła zima i wiadomo więcej czasu jest na robótki,więc i Irysy pomalutku,między innymi pracami wyszywałam i oto są😚😚










Tak prezentuje się u mnie na ścianie .

A tutaj moje zmaganie z Irysami 😜



Kochane ! Dostaję dużo pocztówek od Was z wakacji za które serdecznie dziękuję!

OD BASI




OD BEATY


OD EWY I TADEUSZA


 

Niestety ostatnio jestem bardzo zabiegana ....praca, warsztaty i do tego dochodzą w soboty lub niedzielę festyny gdzie prezentuję nasz Dom Kultury i prace pań z Warsztatów rękodzieła !
Pochwalę się ....to praca p Kasi ,która z moją pomocą zrobiła Mandale ze schematu z gazety Piękna,prawda? 



7 komentarzy:

  1. Śliczne irysy, pięknie dobrałaś kolory Beatko. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, że iryski doczekały się wyhaftowania. Śliczne są :).

    Też mam taką szufladę z wzorami i już nawet przypisanymi mulinami. A już rozglądam się za kolejnymi :).

    Mandala P. Kasi jest cudna :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca i niesamowity wkład pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny irysowy haft Beatko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię irysy. Mam namalowane przez siebie. Twoje haftowane są śliczne. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne irysy, kosztowały dużo pracy, ale warto było ❤
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Irysy jak żywe, nauczycielka dobra z Ciebie, mandala bajeczna, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)