Obserwatorzy

piątek, 6 grudnia 2019

Świąteczny wianek

                       Zawsze podziwiałam i podobały mi się świąteczne wianki na drzwi wejściowe,
                         dlatego w tym roku postanowiłam stworzyć sobie taką ozdobę tym bardziej ,
                                że jestem znana w mojej miejscowości ze zdobienia okien i drzwi ))
                         Postawiłam na kolor złoty i czerwony , bo to bardzo ładne połączenie 
                               i tak mam swój własny świąteczny wianek na drzwi , który będzie 
                                            zdobić i witać miłych Gości w Święta i nie tylko !








                                                             Podziękowania za kolejne pocztówki ***

                                                             OD EDYTY I MARKA 


 

35 komentarzy:

  1. Ale cudny :) Zazdroszczę takiej ozdoby :)
    Mnie się nigdy nie udało tak ładnie usztywnić szydełkowych dzwoneczków, chyba nie mam do tego talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wianek! Uwielbiam je, ale nie mam wprawy w robieniu tak dużych ozdób. Pozdrawiam cieplutko! 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wianek, będzie wspaniałą ozdobą.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny wianek świąteczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tym razem to ja podziwiam Twój wianek, Beatko. Będzie wspaniałą ozdobą na drzwi. Ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko kochana wianek jest prześliczny. Ty wiesz, że ja jestem zakochana w każdej Twojej pracy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny wianek, podziwiam.
    Pozdrawiam Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, ja co roku miałam czerwono-złote ozdoby a w tym roku zmieniam na czerwono-biale :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny wianek, ale dzwoneczki skradły moje serce - bardzo mi się podobają. Mam ogromny sentyment do szydełkowych ozdób choinkowych, sama ich nie robię, ale posiadam przepiękny zestaw białych ozdób, które wykonały dla mnie w zeszłym roku i dwa lata temu blogowe koleżanki.

    Dziękuję za udział w zabawie urodzinowej w Monikowych Pasjach i zapraszam do zaglądania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczności Beatko! Dzwonki majstersztyk !!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny wianek. Pozdrawiam Beato:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wianuszek :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wieniec.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny wieniec.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyjątkowa ozdoba na drzwi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Super dekoracja, świetny pomysł na udekorowanie wianka dzwoneczkami :))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny wianek Beciu. Patrzę i zachwycam się. Super.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wielki szacun za kreatywność oraz chęci:) A co najważniejsze... za talent:) Ja niestety aż taka utalentowana nie jestem. Ale dekoracje na swieta musza byc! Trafiła na; https://yourhomestory.com.pl/dodatki/boze-narodzenie/sztuczne-choinki/jodla i jestem mega zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny wianek. Bardzo mi się spodobały kolory jak i samo wykonanie. Czerwone dzwonki bardzo fajnie się wyróżniają.
    Ps.Link do dzwonków które robiłam http://papierowecudawianki.blogspot.com/2013/11/jak-zrobic-szydekowy-dzwonek-krok-po.html
    Jest też u mnie na blogu. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeiczny wianek. Super kolorystyka i ozdobą na drzwi. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny wianek, dzwoneczki idealne tu pasują, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ piękny wianuszek i te dzwoneczki (także z poprzedniego wpisu). Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  23. Uroczy wianek - i wszędzie można go powiesić :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Cieszymy się, że pocztówki dotarły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)