Obserwatorzy

czwartek, 19 grudnia 2019

Dla mnie

                            Tym razem dla mnie paczuszkę w zabawie "Podaj dalej " przygotowała moja 
                                                   imienniczka Beata  z bloga Dłubanki Beaty.
                            A w paczuszce znalazłam całe stadko szydełkowych ozdób na choinkę :)
                            I choć sama szydełkuję to się bardzo ucieszyłam , bo te ozdoby zostaną 
                            ze mną , a moje to zawsze gdzieś mi znikają , przeważnie jak są goście .... 
                            Bardzo lubię czytać , więc książka mnie ogromnie ucieszyło  , no i zakładka 
                                                 do niej ma się rozumieć - ręcznie wykonana ! 
                                      A i na słodko też coś było , dobrze , że do zdjęć dotarło . 







                                                           Beatce dziękuję za wspaniały  upominek *
                                       Zapraszam dwie kolejne osoby chcące wziąć  udział w tej zabawie *

                                             Dziękuję za pocztówki , ale pamiętajcie ja chcę zapisane **

                                                                            OD AGATY


                                                                         OD MARZENKI
 
 

15 komentarzy:

  1. Beatko, piękne dary do Ciebie przyfrunęły.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te zawieszki. Dziękuję Beatko za piękne życzenia i prześliczną kartkę świąteczną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko miło mi, że upominek się spodobał :) To ja z chęcią się zapisuję, ale z prośbą wielką tulipany na wiosnę plis :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny upominek! A ozdoby na pewno się przydadzą!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe upominki dostałaś Beatko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny upominek Beatko :) Pozdrawiam świątecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te aniołki. Na pewno będą wspaniałą ozdobą choinki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Super prezenty. Rzeczywiście, ozdoby zrobione przez siebie jakoś szybko trafiają do nowych domków. Ja w tej chwili mam tylko jednego aniołka, inne poszły w świat, a powstało ich ponad 100. Wesołych i pogodnych świąt dla Was wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ozdoby:) Pozdrawiam świątecznie Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam ze moja nie zapisana 😂😊😬 a prezenty szydełkowe cudne Beatko !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)