Obserwatorzy

środa, 18 grudnia 2019

Upominek wysłany

                      Muszę przyznać się bez bicia , że ten upominek doczekał się okrągłego roku za
                                   nim  został wysłany do Ani w ramach zabawy "Podaj dalej " .
                       Na swoje usprawiedliwienie mam tylko to , że trudno było mi zdobyć w świecie
                              cyfryzacji szare gazety ! No ale sama  rzadko kupuję zwykłe gazety , 
                                         nie liczę oczywiście robótkowych , bo to co innego ! 
                        A jak zdobyłam gazety , to zaczął się remont kuchni i aby nie zginęły 
                           schowałam je..... tak porządnie , że przez 2 miesiące nie mogłam znaleźć !
                              Znalazłam a jak ! Ale przez przypadek i wtedy ostro wzięłam się  do 
                                kręcenia rurek i wyplatania koszyczków , bo Ania takie chciała :)

                                                      Naturalne koszyczki , pomalowane lakierem 
 




                                                                 Troszkę słodkości i przydasi 




                                                                              Całość paczuszki 






                        Zapraszam do zabawy do Ani , bo mam wrażenie , że ta fajna zabawa zanika 

12 komentarzy:

  1. Piękne pleciesz te koszyczki Beaciu :) podaj dalej juz chyba ginie. Ja sama zrobiłam paczki zwrtne do dziewczyn, bo nie było chetnych do dalszej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyczki zachwycają , tak jak i moje. Niestety nie udało mi się przedłużyć tej zabawy i chyba szkoda , ani jednej chętnej nie znalazłam. Serdecznie pozdrawiam 🌞

    OdpowiedzUsuń
  3. Beatko, piękne koszyczki. Super prezent przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny prezent i koszyki wyszły bosko. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Warto było czekać Beatko :))) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne koszyczki i na pewno znajdą wiele zastosowań.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w tym koszyku od pierwszego wejrzenia. 😊 ♥️ 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne koszyczki powędrowały do Ani :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)