Obserwatorzy

wtorek, 9 lipca 2019

Piękne kwiaty

                             
                                   Widząc po raz pierwszy ten obraz pomyślałam - piękne kwiaty !
                                Dlatego nadałam taki tytuł posta :) Ale po oprawie dodałabym .....
                                    przepiękne kwiaty  , prawda ? Ramka dodała uroku 
                                         i tak ładnym kwiatom , które są wyklejane  :)







Tak wyglądała praca przed oprawą 
 






                     Serdeczne podziękowania dla Was za pocztówki , które do mnie ślecie :)


                                                                          OD ANNY 


                                                                              OD ALINY



                                                                             OD BOŻENY 



                                                                         OD BASI
 

                                Mało mnie tutaj ostatnio , ale zostałam jedna  sama do wszystkiego.... 
                      Najgorsze są techniczne sprawy, na których ja się kompletnie nie znam ,
                            a tu cały dom został na mojej głowie, ciągle coś się psuje, jakieś sprawy są 
                                do załatwienia , czegoś brakuje i tak w kółko - koszmar  !!! 
                                    Ale dajemy radę " Co nas nie zabije , to nas wzmocni " .

36 komentarzy:

  1. Przepiękne kwiaty, przepiękne tło i rama. Wspaniale się wszystko prezentuje. <3 Rozumiem, że mało Cię na blogu, ale miło, że jednak o nas pamiętasz. Bardzo jesteś silna, dasz radę, dajesz radę. Podziwiam!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny bukiet kwiatów wyhaftowałaś :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymaj się Beatko, jesteś dzielna że wszystko ogarniasz :) obraz jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obraz prezentuje się niesamowicie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obraz cudny a ja ciągle dumam nad tą techniką :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beatko jesteś dzielną kobietką i wierzę że z czasem wszystko się ułoży.
    Pięknie wyszedł obraz oprawiony wygląda jak z galerii.
    Pozdrawiam cieplutko 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiaty rzeczywiście przepiękne!
    Życzę Ci dużo siły do zmagania z codziennością, która potrafi dać w kość!
    pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy ten obraz. Byłam przekonana, że malowany :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny obraz, i tak trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny bukiet! Podziwiam Cię za to wyklejanie.
    Beatko rozumiem Cię doskonale, przez 10 lat też radziłam sobie sama (dzieci za małe). W tym czasie zakładałam centralne, dobudowywałam kotłownię, wstawiałam drzwi i wiele innych mniejszych prac. Użeranie się z robotnikami to po prostu gehenna, bo uważali że baba się nie zna, ale dałam radę. Teraz wszystko na głowie zięcia, ewentualnie syna. Ciężko jest, ale też sobie poradzisz. Ja myślę że mniej zaradni są mężczyźni gdy braknie żony.
    Trzymaj się cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beatko, naprawdę przepiękne kwiaty.
    Wiem, że Ci ciężko, kochana, ale dasz sobie radę. A jakbyś była w SW to zapraszam na małe spotkanie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana
    Jak zwykle cudna praca Mistrzyni:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny hafcik.
    Kochana, przytulam do serca i wierzę, że ze wszystkim sobie mimo wszystko dasz radę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kwiaty masz rację. Trudno podołać wszystkim obowiązkom , które dzieliło się z partnerem ale z czasem będzie Ci na pewno lżej. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny haft , elegancki i dostojny . Na pewno poradzisz sobie z uciążliwych kłopotami technicznymi . Udanego dnia ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały bukiet, w ramce prezentuje się bardzo efektownie:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne te kwaity,miałaś rację ,że ramka dodała im uroku

    OdpowiedzUsuń
  18. Też jestem zdania że kwiaty wyglądają cudnie.
    Serdeczności ślę,nawet nie wiemy ile mamy siły by żyć pomimo tego co nas dotyka,buziaki zostawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. I love it.
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Beatko zdecydowanie przepiękny!!! Buziaczki, niech wszystko się ułoży!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny obraz Beatko . Nawet nie przypuszczasz ile sił w Tobie drzemie. Dasz radę wszystkiemu . Serdeczności ślę :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachwycająca praca! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne są te kwiaty. Faktycznie, oprawa dodała im uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny, wyklejany bukiecik! Ramka faktycznie idealnie dobrana do obrazu, tworzą wspaniały duet!
    Beatko, dasz radę. Trzymaj się kochana! Po burzy zawsze świeci słońce 😘

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny bukiet kwiatów,pięknie dobrane kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie przepiękny obraz, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  27. rzeczywiście-piękne kwiaty :) ostatnio tez miałam przyjemność wyklejać obrazek kryształkami, ciekawa technika :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładny obraz Ci wyszedł. Rama bardzo pasuje. Bratki, dasz radę wszystkim przeciwnościom. Chyba sama nie sädziłaś, że masz w sobie tyle siły w tak trudnych chwilach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękny bukiet w pięknej oprawie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana, życzę Ci, by sprzęty przestały się psuć.
    A bukiet prześliczny.
    Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  31. Według mnie jest to cudny bukiet, a ramka dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Trzymam kciuki Beatko a kwiaty cudo !!!

    OdpowiedzUsuń
  33. kochana trzymaj się mocno! Dacie radę ze wszystkim, wierze to. A kwiaty cudowne!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)