Obserwatorzy

czwartek, 18 lipca 2019

Dziewczęcy łapacz

                                 Wiadomo , najtrudniej jest zdrobić coś dla siebie.... córka od kilku tygodni 
                                 mówiła mi , że chce niebieski albo różowy łapacz snów , a mi tak schodziło...
                                 Po kolejnym ponagleniu przez córkę siadłam skruszona do szydełka 
                                 i na drugi dzień serwetka była gotowa na łapacz, troszkę zeszło mi 
                                 z naciągnięciem na obręcz( syzyfowa praca !) , ale nareszcie łapacz 
                                                snów nabrał realnych i namacalnych rozmiarów ! 
                                  Łapacz snów wyszedł taki lekki , dziewczęcy , ale nie cukierkowy :)
                                  I co najważniejsze córce przypadł do gustu , oczywiście przed każdą 
                                  dekoracją była konsultacja z właścicielką łapacza , bo a nuż coś się 
                                  jej nie spodoba , a mnie tak . Są gusta i guściki , prawda ?
                                  Po umyciu okna ( przez córkę rzecz jasna ) łapacz zawisł w oknie *








                                     Bardzo dziękuję za kolejne pocztówki i pamiętajcie o mnie nadal 
                                 wszak są wakacje i czas wyjazdów , a ja każdą pocztówkę przygarnę  :)


                                                                                OD ANI 


                                                                               OD JOLI
 

                Śmiałam się ostatnio do koleżanki  , że jestem  "zarobiona " jak traktor na wiosnę !
                                   Tak jak wspomniałam  kiedyś wszystko na mojej głowie :)

33 komentarze:

  1. Śliczny łapacz. Serwetka w ładnym kolorze. Wyszło bardzo dziewczęco i romantycznie:)
    Uściski Beatko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny łapacz, Beatko.
    Dziękuję za jagódki i odwiedziny.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny łapacz od razu widać , że dla młodej dziewczyny . Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny. Uwielbiam łapacze snów. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny łapacz snów Beatko.:) Ja nigdzie nie wyjeżdżam, więc kartki brak. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny łapacz snów zrobiłaś Beatko. Idealnie nadaje się dla młodej osóbki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Beatko droga
    Piękna, misterna robo0tka- brawo:)
    Widziałam takowe w Krynicy rok temu, za nic nie wiedziałam, co to tak fruwa na wietrze. Były na straganie na placu.
    Doczytałam, poszukałam.
    Pozdrowienia serdeczne dla Cię i zapraszam na bloga na smaczny, kulinarny post:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny jest. podoba mi się pomysł z mini różyczkami i perełkami , koniecznie muszę i ja spróbować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale cudeńko , będzie cieszyć oczy każdego kto spojrzy w okno . Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo udany,poprostu piękny

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca, taka dziewczęca i słodka. Na pewno odgoni nie tylko złe sny, ale i myśli.
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny:-) Ja też na prośbę córki zrobiłam już chyba 2 miesiące temu i od tamtej pory leży i czeka na wykończenie, zawieszenie troczków głównie, więc doskonale znam tę sytuację;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczny łapacz Beatko. :) Taki bardziej do ozdoby, bo w jego "działanie" nie wierzę...
    Moc pozdrowień posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyszedł ten łapacz:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny, dziewczęcy dzięki delikatnej nutce różu, ale masz rację - nie przesłodzony. Dla kobiety w każdym wieku :). I faktycznie bardzo ładny wzór!

    OdpowiedzUsuń
  16. Od razu widać, że włożyłaś całe serce w ten łapacz snów. Śliczny jest :).

    OdpowiedzUsuń
  17. fajniutki ten łapacz, nigdy nie miałam odwagi ani możliwości zabrać się za jeden toteż podziwiam je u innych :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie ten łapacz się prezentuje, bardzo delikatny! Pozdrawiam, będę odwiedzać Cię tutaj częściej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny wzór wybrałaś do tej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny łapacz :)
    Podziwiam staranność wykonania, ja bym tak nie umiała ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Uroczy łapacz, w delikatnym dziewczęcym kolorze. Ja dotychczas robiłam białe, lecz kolorowe też mają swój urok. Pozdrawiam. Kartka w drodze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczny łapacz, wzór serwetki idealnie komponuje się z dodatkami, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowny łapacz snów. Na pewno złapie niejeden sen.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Łapacz snów wyszedł super!

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny łapacz snów. Faktycznie dziewczęcy, delikatny i romantyczny :D
    Pozdrawiam ciepło, Agnes:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Beatko, piękny łapacz przygotowałaś!!!
    Pozdrawiam znad Bałtyku:)) Kartka moja w drodze:)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo romantyczny i delikatny. Pozdrawiam ☀️

    OdpowiedzUsuń
  28. Beatko nie przestajesz zadziwiać. Przecudny i taki delikatny ten łapacz.

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny łapacz snów, taki dziewczęcy, w sam raz do pokoju nastoletniej księżniczki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)