Obserwatorzy

środa, 31 lipca 2019

Szyte tulipany

                    To jest nasz debiut , mój i mojej córki Agnieszki , która to robiła wykroje, 
                            i szyła mi tulipany ,  ja wypychałam , szyłam i cięłam drut :) 
                     Dobrze , że córka jest na kierunku krawiectwo i projekty , bo ja to jestem 
                               zielona w tych sprawach , a maszyny to się boję panicznie !! 
                             Tulipany nie powstały by w ogóle  gdyby nie pomoc Aliny !
                     Będąc u niej w odwiedzinach , tak słowo do słowa i zgadałyśmy się na temat
                     tulipanów , Alina  chętnie podzieliła się ze mną formą , wytłumaczyła co 
                     i jak robić , z czego , to i miałam ułatwione zadanie . Dziękuję serdecznie :))
                     Dla siebie do salonu zrobiłam czerwone tulipany w kropki , szyją się już
                     kolejne  na prezenty . Jak wpadłyśmy w szał , to produkcja idzie seryjna, 
                                 jak w chińskiej fabryce ! Ale jaką frajdę mamy  razem z córką .







        
                                                                  Podziękowania za pocztówki  :))

                                                                            OD AGNIESZKI 

 
                                                                                   OD JOLI

41 komentarzy:

  1. Widuje czasem podobne tulipany i zawsze wydają mi się szalenie dekoracyjne. A Twoim te kropki dodają uroku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny macie dar z córką, pozazdrościć:)
    Nie wysyłam karteczek, bo nigdzie dawno nie byłam.
    Zapraszam Beatko na mojego bloga, dawno nie gościłaś u mnie:)
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie tulipany, jakbym umiała szyć, to zrobiłabym takie koleżance, co kocha tulipany. Wasze są wspaniałe, jesteście bardzo utalentowane. Posyłam bardzo serdeczne pozdrowienia dla Was. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Beatko, pięknie prezentują się Wasze tulipany!!! Cieszę się, że nasze pierwsze spotkanie i szybkie pogaduchy zaowocowały takimi kwiatami. Pozdrawiam obie Autorki:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham takie tulipany, są przeurocze! To wspaniale, że macie z córką takie Wasze wspólne chwile spędzone na przyjemnych robótkach :) Ściskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Wam wyszły te tulipanki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe tulipany i bezcenne chwile spędzone razem.:) Pozdrawiam Beatko.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja kuzynka też robi takie tulipany, są świetne. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Współpraca popłaca:))) Piękny bukiecik powstał:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne tulipany w kropeczki :* udana współpraca Kobitki :* Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne tulipany,popieram pracę z córką daje wiele radości satysfakcji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Beatko, przepiękny bukiet tulipanów.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne te tulipany! Masz super zdolna córcie :-) Razem tworzycie piękny i twórczy duet :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. muszę przyznać że robią wrażenie

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne te tulipany, piękności! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny bukiecik tulipanów,

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne! Gratulacje dla Córki - dobra robota:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beatko wspaniałe tulipany.
    Bardzo udana współpraca.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne kropkowane tulipany!Szalejcie dalej dziewczyny;)
    Miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, wspaniałe tulipany. I ma się pewność, że nigdy nie zwiędną. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały bukiet tulipanów, piękny kolor :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwsze i od razu wyszły super. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej Beatko :) zapraszam WAS serdecznie do mojego sierpniowego wyzwania :) -> https://ladyveroniquesavage.blogspot.com/2019/08/na-ruchomych-wydmach.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Beatko tulipany są cudowne. Uwielbiam materiał w kropki, skradły moje serce. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale ekstra wygladaja :):):)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super tulipany. Kropki dodają im delikatności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Tulipany są nieziemskie. A karteczki wspaniałe. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudne 😍😍😍powstał śliczny komplecik

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne tulipany :)
    Już jednemu blogowemu duszkowi wysyłam pocztówki to Tobie też z przyjemnością mogę wysyłać. Mam z tego wiele radości :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo udany debiut, tulipany jak prosto z ogródka, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  31. czadowe i w swej czerwoności takie pozytywne. ach miec taki bukiet u siebie!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale zdolniachy z Was :). Piękne te groszkowe tulipany :)
    Moc pozdrowionek.

    OdpowiedzUsuń
  33. Coś wiem o zatraceniu się w tych tulipanach :) Przepiękne są.

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne kwiatki. Też mam tulipanki. 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony mi czas :)